جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

به کارگردانی «جلیل سامان»؛

«پژمان جمشیدی» به کاخ صدام در ایران می‌رود

فصل دوم «زیرخاکی»

سینماپرس: پیام احمدی‌نیا بازیگر فصل سوم سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان درباره همکاری با پژمان جمشیدی به‌عنوان بازیگر نقش اصلی در این سریال و اتفاقات داستانی فصل جدید سخن گفت.

به گزارش سینماپرس، احمدی‌نیا بازیگر در گفتگو با خبرنگار درباره حضور در فصل سوم سریال تلویزیونی «زیرخاکی» که این روزها به کارگردانی جلیل سامان ساخته می‌شود بیان کرد: جلیل سامان کارگردان به شدت مسلطی در صحنه است، او فردی تکنیکی است و بر بازی‌ها و متن مسلط است.

وی درباره همکاری با این کارگردان گفت: فیلمنامه اصلی و کلی در ذهن خود سامان است و هر روز هم آن را آپدیت می‌کند. اگر فصل دوم سریال را دیده باشید پژمان جمشیدی در پایان سریال اسیر می‌شود و این فصل ادامه همان ماجراهای اسارت فریبرز است.

وی درباره این بخش از سریال و اینکه چه بخشی در زندان‌های عراق می‌گذرد اظهار کرد: فکر می‌کنم نیمی از سریال در عراق است و فریبرز هم در این زندان‌ها زیر دست من است که البته بقیه قصه را باید ببینید و نمی‌توان همه داستان را لو داد.

این بازیگر درباره همکاری با پژمان جمشیدی نیز بیان کرد: همکاری با پژمان جمشیدی خیلی جذاب است و خیلی هم در پشت صحنه آثار خوش می‌گذرد.

بازیگر «زیرخاکی» درباره نحوه به تصویر کشیدن اسرا در عراق در این سریال عنوان کرد: فاز حضور اسرا در این سریال نسبت به باقی سریال‌های طنز فضای طنازانه‌تری داشت.

وی در پایان درباره لوکیشن‌ها نیز گفت: یک صحنه کاخ صدام را داشتیم که می‌خواستیم در عراق تصویربرداری کنیم اما نشد و در خود ایران گرفتیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.