یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

لزوم پرداختن به زندگی شهدا در سینما و تلویزیون/۳

شاهمرادی زاده: فراماسون ها در مهمترین نهادهای کشور ما نفوذ کرده اند و برای همه چیز ما تصمیم گیری می کنند/ پرداختن به زندگی شهدا در سینما از نان شب هم واجب تر است!

ماشاالله شاهمرادی زاده

سینماپرس: ماشاالله شاهمرادی زاده بازیگر و کارگردان سینما به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در خصوص لزوم پرداختن به زندگی شهدا در سینما و تلویزیون گفت: فراماسون ها در مهمترین نهادهای کشور ما نفوذ کرده اند و برای همه چیز ما تصمیم گیری می کنند؛ کسی که می خواهد به فراماسونرها با انجام کار فرهنگی تیر بزند و آن ها را بکشد با بیکاری و خانه نشینی اش به او تیر می زنند و او را می کشند!

کارگردان فیلم سینمایی «پنجشنبه آخر ماه» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: باعث تأسف و شرمساری است که بنده و امثال بنده سال های متمادی است باید بیکار و خانه نشین باشیم؛ طرح های ارزشی و استراتژیک و انقلابی مان که در راستای اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است نادیده گرفته می شود و هیچ کس محلی به ما نمی گذارد.

وی ادامه داد: همه این ها به آن دلیل است که فراماسون ها در اتاق فکرهای شان نشسته اند و فکر می کنند چه کنند که کار شیعه جلو نرود و این در حالی است که مسلمانان حتی یک اتاق فکر هم ندارند. بنده صریح و بی پروا عرض می کنم کسانی که با انقلاب و اسلام و شیعه دشمن هستند طیفی به نام فراماسون و شیطان پرست هستند. ۲ حزب بیشتر در دنیا نیست یا حزب خدا یا حزب شیطان و این افراد شیطانی اند!

شاهمرادی زاده متذکر شد: متأسفانه در این میان برخی تصمیم گیران و سیاست گذاران هم که دل در گرو انقلاب و نظام دارند حواس شان به این ماجراها نیست و رسماً همه چیز را به حال خود رها کرده اند. این در حالی است که ما نیاز به تحولات اساسی و بنیادین در حوزه فرهنگ و هنر به ویژه در سینمای ایران اسلامی داریم.

این سینماگر تأکید کرد: در سینمای ایران نباید جایی برای جولان دادن فیلمسازان سیاه نما باشد؛ سینمای ایران نباید پذیرای قشر شبه روشنفکر باشد تا با ساخت برخی آثار پایه های نظام را سست و متزلزل نشان دهند. سینمای جمهوری اسلامی ایران باید با تمام ظرفیت و قوا تنها متعلق به آثار انقلابی، دفاع مقدسی، ارزشی و استراتژیک باشد و بس!

وی سپس با بیان اینکه مدت ها است سینماگران دغدغه مند را خفه کردند و به کناری انداختند تصریح کرد: پرداختن به زندگی شهدا در سینما از نان شب هم واجب تر است!؛ امیدوارم مدیران سینمایی این حرف را بشنوند و درک کنند و تمام تلاش شان را به کار ببندند تا در سینمای ایران به جز این نوع فیلم ها هیچ فیلم دیگری را نبینیم!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.