چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

توضیحات روابط عمومی جشنواره فیلم فجر به قرمز شدن تهران؛

ابلاغ جدیدی از وزارت بهداشت نداشته‌ایم

دومین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر درباره روند برگزاری این رویداد با توجه به وضعیت قرمز تهران بر اثر ویروس کرونا توضیح داد.

به گزارش سیماپرس، یزدان عشیری مشاور رییس سازمان سینمایی و مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر درباره وضعیت قرمز کرونا در سطح شهر تهران و تاثیر آن بر چهلمین جشنواره فیلم فجر به صبا عنوان کرد: ما تابع پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا هستیم و هرگونه مصوبه ای از سوی وزارت بهداشت و درمان و ستاد ملی مبارزه با کرونا به ما ابلاغ شود هم در خانه جشنواره، هم سازمان سینمایی و سایر سینماهای سطح شهر عینا اجرا خواهیم کرد.

او افزود: تاکنون طی تماس هایی که داشتیم هیچ موردی مبنی بر تعطیلی سینماها به ما ابلاغ نشده است.

مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی که انجام شده است تاکنون به گونه ای رفتار کرده ایم که پیش بینی احتمالات را داشته باشیم و سعی شده تا ظرفیت مدنظر وزارت بهداشت را در تمامی سینماها و خانه جشنواره رعایت کنیم.

مشاور رییس سازمان سینمایی ادامه داد: سعی شده است خدمات ویژه ای را براساس دستور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی و مسعود نقاش زاده دبیر جشنواره نسبت به رعایت پروتکل، اهتمام به رعایت مسائل بهداشتی، لزوم فاصله گذاری بین مخاطبان را در نظر بگیریم.

عشیری اظهار کرد: امروز علی رغم سختی هایی که وجود داشت به دلیل مشاهده وضعیت تراکم جمعیت در سالن نشست خبری در روز گذشته، نسبت به انتقال برنامه به سالن اصلی اقدام کردیم و اکنون نشست خبری ۱۵۰ نفره را در سالن هزار نفره با رعایت هرچه بیشتر فاصله گذاری برگزار می‌کنیم.

او همچنین مطرح کرد: این نکته برای ما بسیار اهمیت داشت که با هماهنگی روابط عمومی وزارت بهداشت و درمان چند اکیپ پزشکی را در لابی مستقر کردیم که نسبت به تب‌سنجی و رعایت نکات بهداشتی توجه خاص دارند و البته در خانه جشنواره امکانی ایجاد کردیم تا افراد بتوانند دوز سوم واکسن خود را نیز در همین محل تزریق کنند.

این مدیر سینمایی اعلام کرد: تمامی امکانات ذکر شده به جز امکان تزریق واکسن، در سینماهای سراسر تهران نیز برقرار است.

یزدان عشیری در پایان گفت: ما تابع برنامه‌ریزی ستاد مقابله با کرونا هستیم چراکه قطعا سلامتی و امنیت اهالی سینما و مخاطبان از برگزاری خود جشنواره مهمتر است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.