دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

به کارگردانی «اسلام فتحی»؛

«هیسپان تی وی» به روایت «از ایفل تا آزادی» می‌پردازد

مستند «از ایفل تا آزادی»

سینماپرس: شبکه هیسپان تی وی به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مستند «از ایفل تا آزادی» را روی آنتن می‌برد.

به گزارش سینماپرس، مستند «از ایفل تا آزادی» به کارگردانی اسلام فتحی با هدف مرور اتفاقات و حوادث انقلاب اسلامی ایران از نگاه «میشل ستبون» عکاس فرانسوی برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی‌وی پخش می‌شود.

میشل ستبون عکاس فرانسوی در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، از شروع تظاهرات در شهر قم تا قائله کردستان حضور داشته و حدود سی هزار عکس را ثبت کرد. عکس‌های معروف دیدار امام خمینی (ره) با مردم در نوفل لوشاتو زیر درخت سیب، عکس از مبارزات مردم ایران و عکس‌های امام هنگام بازگشت به ایران در پرواز، پای پله هواپیما، مدرسه علوی، بهشت زهرا و مراسم استقبال از عکس‌های ماندگار این عکاس است.

در این مستند می‌بینید که میشل ستبون با گذشت سال‌ها، همچنان در نقش یک راوی به طور موشکافانه و همراه با عکس‌هایش، واقعه پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به شکلی تاریخی روایت می‌کند.

مستند «از ایفل تا آزادی» به تهیه‌کنندگی امیر فکری و کارگردانی اسلام فتحی محصول شبکه پرس تی وی، با زبانگردانی اسپانیایی امروز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه تا چهارشنبه هر روز ساعت ۳:۳۰ بامداد به وقت تهران روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود و بازپخش آن همان روز ساعات ۸، ۱۴ و ۲۰:۳۰ برای اسپانیایی زبان‌های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.