شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

سیاوش چراغی‌پور:

هیچوقت به جایزه فکر نمی کنم زیرا کلا در جوایز بدشانس هستم

سیاوش چراغی پور در دومین روز سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: بازیگر سریال «جیران» گفت: به نظر من ملاقات خصوصی یکی از فیلمهای محبوب و مطرح چهلمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود، مخاطب اثری متفاوت، ملتهب و عجیب با داستانی شوکه کننده را مشاهده می کند و من امیدوارم که در بخش جوایز اتفاقات خوبی برای این فیلم بیفتد.

به گزارش سینماپرس، سیاوش چراغی‌پور در گفت‌وگو با میزان پیرامون فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی برای حضور در پروزه جدیدی قرارداد نبسته ام و همچنان مشغول فیلمبرداری دو سریال «جیران» و «خوشنام» هستم، به احتمال فراوان فیلمبرداری این دو اثر حداقل تا پایان سال ادامه داشته باشد و به همین دلیل بعید می‌دانم سر کار تازه‌ای بروم.

وی درباره حضورش در سریال «جیران» افزود: جیران برای من تجربه جالب و جدیدی است، پیشتر در آثار تاریخی بازی کرده ام اما بازی در اثری با این حال و هوا و متعلق به دوران قاجار کاملا برایم تازگی دارد، به نظرم این سریال یکی از آثار ماندگار در میان مخاطبان خواهد شد زیرا در قصه و ساخت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و شخصا نقشم در این اثر را هم بسیار دوست دارم.

چراغی‌پور: به جایزه دل نمی‌بندم اما «ملاقات خصوصی» اثر خاص جشنواره فیلم فجر خواهد بود///////////////////////شنبه

بازیگر سریال «جیران» درباره آخرین شرایط پخش این سریال اضافه کرد: با توجه به اینکه زمان دقیق پخش اثر از بیست و چهارم بهمن ماه اعلام شده به گمانم مشکلات این سریال کاملا حل شده باشد، اگر نه روابط عمومی تاریخ پخش جدید را اعلام نمی کرد، امیدوارم این اثر در زمان مقرر پخش شود و مردم نیز از آن استقبال خوبی به عمل بیاورند.

وی درباره حضورش در سریال «خوشنام» اضافه کرد: سریال خوشنام کاری است با یک شالوده طنز و موقعیت‌های انسانی و اخلاقی که در جامعه پیش می آید، برای این اثر زحمات فراوانی کشیده شده و اثر سعی دارد دغدغه های مهمی را در لحنی طنازانه به مخاطب ارائه دهد، برای شخص من تجربه همکاری با «علیرضا نجف زاده» کارگردان کار بسیار شیرین بود زیرا با وجود اینکه وی کارگردانی جوان است اما در کار خود دقت و وسواس زیادی داشته و کاملا بر کلیت اثر مسلط است.

وی در همین رابطه ادامه داد: به نظر من اگر خوشنام در زمان خوبی که به احتمال فراوان ماه رمضان است، روی آنتن برود از اقبال خوبی بهره مند خواهد شد، اثر گروه درجه یکی دارد، بازیگران کار درستی همچون حمید لولایی، عباس جمشیدی فر، فریده سپاه منصور و بسیاری از عزیزان در این سریال دور هم جمع شده اند و به امید خدا اثری خاطره انگیز را تقدیم مخاطبان تلویزیون خواهند کرد. به طور کلی خوشنام تجربه خوب و همکاری درجه یکی برای من با این گروه همدل بود.

چراغی پور درباره نقش خود در سریال «خوشنام» اضافه کرد: در این سریال به عنوان بازیگر میهمان حضور دارم، بازیگر میهمانی که چند قسمت در اثر حضور دارد، نقشم در خوشنام تجربه کاملا متفاوتی از آن چیزی است که مخاطب تاکنون از من دیده، تا به حال چنین کاراکتری را بازی نکرده ام و برای خودم هم بازخورد مخاطبان جالب و جذاب است.

وی درباره حضورش در جشنواره فیلم فجر افزود: امسال با دو فیلم سینمایی بلند و یک فیلم کوتاه در جشنواره فیلم فجر چهلم حضور دارم، فیلم کوتاه ارفاق به کارگردانی رضا نجاتی تجربه بسیار جالبی برای من بود و امیدوارم در جشنواره به خوبی دیده شود، از سویی در دو فیلم بلند ملاقات خصوصی و بیرو ایفای نکرده ام که هر دو امسال در جشنواره حضور دارند.

بازیگر فیلم «ملاقات خصوصی» درباره این اثر تاکید کرد: به نظر من «ملاقات خصوصی» یکی از فیلمهای محبوب و مطرح چهلمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود، مخاطب اثری متفاوت، ملتهب و عجیب با داستانی شوکه کننده را مشاهده می کند و من امیدوارم که در بخش جوایز اتفاقات خوبی برای این فیلم بیفتد.

وی در همین رابطه اضافه کرد: نقش من در فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» بسیار تاثیرگذار و تعیین کننده است و امیدوارم بتواند نظر مخاطبان را جلب کند، هیچوقت به جایزه فکر نمی کنم زیرا کلا در جوایز بدشانس هستم، بیشتر دوست دارم که مردم و دیگر کارگردانان ببینند که چه نقش متفاوتی را ایفا کرده ام، حال اگر داوران هم این بازی را دوست داشتند و نامزد بازیگری شوم این شوق برایم تکمیل خواهد شد.

وی درباره حضورش در فیلم سینمایی «بیرو» اضافه کرد: این اثر در نوع خودش اثری متفاوت است که به زندگی دروازه‌بان تیم ملی خواهد پرداخت، به نظرم کارگردان دست روی موضوع جالبی گذاشته و این ژانر از سینما هم نیاز این هنر محسوب می شود.

چراغی پور درباره حضورش در مجموعه «جوکر» اضافه کرد: برای خود من و کلا برای عرصه برنامه سازی «جوکر» یک اتفاق تازه است، من از حضور در این برنامه بی نهایت لذت بردم و چیزهای زیادی هم یاد گرفتم، به نظرم تولید این برنامه در زمانی که مردم به شادی نیاز دارند کاملا درست و به موقع بوده است.

چراغی‌پور: به جایزه دل نمی‌بندم اما «ملاقات خصوصی» اثر خاص جشنواره فیلم فجر خواهد بود///////////////////////شنبه

وی درباره واقعیت لحظات کمدی برنامه «جوکر» اضافه کرد: طبیعتا هر برنامه درجه یکی به نویسنده و کارگردان خوب نیازمند است و «جوکر» هم از این قاعده مستثنا نیست اما به واقع تمامی لحظات کمیک و خنده های «جوکر» بداهه بوده و هیچ چیز از پیش تعیین شده نیست، حضور کارگردان و نویسندگان این برنامه صرفا در جهت تولید یک رئالیتی شو درجه یک صورت گرفته که به شدت هم تاثیرگذار است، مطمئن باشید که تمامی لحظات «جوکر» براساس بداهه بازیگران رخ داده و تنها فرقش این است که کارگردان تصمیم می گیرد که در آن لحظه کدام دوربین به مخاطب نمایش داده شود و طبیعی است که با آن همه دوربین در نهایت طی تدوین یک محصول منسجم به مخاطب ارائه شود.

چراغی پور پیرامون حواشی درگیری لفظی خود با علی استادی در برنامه «جوکر» خاطرنشان کرد: علی استادی از دوستان قدیمی و یسیار خوب من و هیچ دلخوری بین من و وی وجود ندارد، آن لحظه کاملا برنامه ریزی شده بود و قرار بود این جر و بحث کاملا جدی به نظر برسد که خوشبختانه کاملا موفقیت آمیز بود، تا حدی که حمید لولایی هم دلخوری من را باور کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.