دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

محمدمهدی رحمتی؛

سرپرست معاونت استان‌های رسانه ملی از استان اردبیل بازدید کرد

محمد مهدی رحمتی

سینماپرس: سرپرست معاونت امور استان‌های رسانه ملی با حضور در استان اردبیل در جریان روند اقدامات رسانه‌ای برای پوشش و اطلاع‌رسانی پیرامون بارش سنگین برف قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس، محمد مهدی رحمتی سرپرست معاونت امور استان‌ها با سفر به استان اردبیل، در صدا و سیمای این مرکز حضور یافت و با مدیرکل، معاونان و کارکنان رسانه استانی به گفتگو نشست و از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.

وی در این سفر در سخنانی تصریح کرد: حضور میدانی خبرنگاران در مناطق صعب العبور و به تصویر کشیدن وضعیت لحظه‌ای راه‌ها و همچنین استفاده از ظرفیت زیرنویس و فضای مجازی برای انتشار گسترده‌تر و پوشش همه‌جانبه اخبار و گزارش‌های پخش شده و نیز تولیدات اختصاصی شبکه‌های اجتماعی، نشان‌دهنده مدیریت، برنامه‌ریزی و تلاش جهادی همکاران در مراکز است.

رحمتی افزود: بهره‌گیری هنرمندانه از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای و پوشش برخط اقدامات انجام شده برای امدادرسانی و ایمن‌سازی جاده‌ها و نیز گفتگوهای متعدد با مسئولان استانی و مطالبه‌گری و انتقال خواسته‌های مردمی، ثمره برنامه‌ریزی خوبی است که در صدا و سیمای استان‌ها صورت گرفته است.

در این دیدار ملااحمدی مدیرکل مرکز اردبیل هم گزارشی از روند اقدامات انجام شده در حوزه رسانه‌ای از نخستین ساعات بارش برف تا روزهای بعد از آن ارائه کرد.

اهدای لوح رئیس صدا و سیما به مادر شهید مدافع حرم

رحمتی در ادامه به منزل شهید هاشم دهقانی‌نیا رفت و در این دیدار که همزمان با سالروز میلاد حضرت صدیقه طاهره (س) و روز گرامیداشت مقام مادر صورت گرفت، از مادر این شهید مدافع حرم تجلیل کرد.

سرپرست معاونت امور استان‌ها همچنین از پشت صحنه و مراحل تولید سریال شهید بالازاده، بلندترین انیمیشن سریالی ایران در صدا و سیمای مرکز اردبیل بازدید کرد.

سریال پویانمایی «شهید مرحمت بالازاده» در ۵۲ قسمت ۱۱ دقیقه‌ای مراحل تولید را در صدا و سیمای مرکز اردبیل می‌گذراند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.