چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

شیرین یزدان بخش:

قدرت «جشنواره فیلم فجر» نشان می دهد که در سال بعد در گیشه چه اتفاقاتی می‌افتد

شیرین یزدان بخش  در نشست فیلم بوسیدن روی ماه در سی امین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: بازیگر برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر گفت: بازیگری راه سختی است که هرکسی توان و تحمل آن را ندارد، به تمرین و ممارست زیاد نیاز دارد، این طور نیست که بتوان یک شبه نام‌مان را بازیگر بگذاریم.

به گزارش سینماپرس، شیرین یزدان بخش در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر چندین پیشنهاد برای بازی در سینما دارم و مشغول مطالعه فیلمنامه آنها هستم، آثار خوبی هستند و به احتمال فراوان اکثرا با شروع سال جدید کلید بخورند.

وی در همین رابطه اضافه کرد: درست است که هیچگاه خودم را بازیگر نمی‌دانم اما نکته اینجاست که وقتی تجربه بازیگری را پشت سر می‌گذارید حتی اگر بخواهید آن را کنار بگذارید بعد از چند وقت دلتنگ آن خواهید شد. برای من هم وضع به همین صورت است.

بازیگر فیلم «بوسیدن روی ماه» در همین راستا افزود: بازیگری راه سختی است که هرکسی توان و تحمل آن را ندارد، به تمرین و ممارست زیاد نیاز دارد، این طور نیست که بتوان یک شبه نام‌مان را بازیگر بگذاریم، شاید بتوان در یک فیلم یا چند اثر را بازی کرد اما بازیگر شدن به معنای واقعی یک پروسه طولانی مدت است. به بلوغ نیاز دارد و باید بدانیم چرا در این راه قدم برمی داریم.

وی با اشاره به رونق تئاتر در ماه گذشته افزود: با توجه به بهتر شدن وضعیت بیماری کرونا خدا را شکر می کنم که وضع تئاتر هم خوب شده و شخصا بعد از دو سال دوباره شروع به تماشای تئاتر کرده‌ام، هر بار که به سالنهای تئاتر می روم شاهد بازگشت مخاطب و رونق سالنها هستم، به نظرم این یک موهبت است که ما بار دیگر می توانیم تماشای تئاتر از نزدیک را لمس کنیم.

بازیگر برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر ادامه داد: امیدوارم این مسیر در سینما هم ادامه پیدا کند، امسال تا جایی که شنیدم فیلمها خوب فروخته اند، البته تنها چند فیلم را دیدم اما به احتمال فراوان با فرارسیدن جشنواره فیلم فجر به تماشای اکثر آثار می نشینم.

وی درباره جشنواره فیلم فجر اضافه کرد: خوشبختانه این جشنواره دوباره با قدرت در آستانه برگزاری است، این جشنواره می تواند سال سینمایی را مشخص کند، به نوعی قدرت جشنواره نشان می دهد که در سال بعد در گیشه چه اتفاقاتی می افتد. امسال هم فیلمهای خوبی در جشنواره هستند، امیدوارم که آثار چهره های جوان هم غافلگیر کننده و جذاب باشند تا مخاطبان در سال آتی از سینما استقبال کنند.

یزدان بخش تماشای فیلم و تئاتر را جذاب خواند و خاطرنشان کرد: من همیشه در ابتدا یک بیننده هستم، تماشاگر بودن برای من لذت خاصی دارد، حال گاها خودم هم بازی می کنم اما همیشه خودم را یک علاقمند به سینما و تئاتر می دانم و این شوق و علاقه را با هیچ چیز عوض نمی کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.