یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

به کارگردانی بهرنگ توفیقی؛

«بی‌همگان» کلید خورد

بهرنگ توفیقی

سینماپرس: تصویربرداری سریال «بی همگان» به تهیه کنندگی مهران مهام و به کارگردانی بهرنگ توفیقی در تهران ادامه دارد.

به گزارش سینماپرس، سریال «بی همگان» به تهیه کنندگی مهران مهام و به کارگردانی بهرنگ توفیقی با قلم علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی کلید خورد.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: «در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم، لطف آنچه تو اندیشی حکم آنچه تو فرمایی.»

مهران مهام تهیه کننده این سریال تلویزیونی درباره تصویربرداری این روزهای سریال جدیدش برای گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما گفت: «بی همگان» سریالی پر بازیگر و پر لوکیشن است که خدا را شکر با برنامه ریزی و نظم ویژه کار تصویربرداری در لوکیشن های بلوار ارتش، شهرک نفت، بهشت زهرا، کارواش، بیمارستان عمل، چهار راه سیروس و بازار تهران ادامه پیدا کرد و گروه به جاجرود رفتند تا بازیگران جدید از جمله سمیرا حسن پور، کاوه خداشناس و … نیز جلوی دوربین بروند.

تهیه کننده «بی همگان» اظهار کرد: این روزها در لوکیشنی که یکی از خانه های اصلی سریال است در گلابدره درحال کار هستیم و در ادامه نیز با چند لوکیشن خیابانی به کافی شاپ خواهیم رسید.

مهران مهام در پایان گفت: با پیشرفت فیلمنامه چند لوکیشن اصلی به کار اضافه خواهند شد و بازیگران صاحب نامی نیز جلوی دوربین بهرنگ توفیقی خواهند رفت که به موقع درباره این بازیگران اطلاع رسانی خواهیم کرد.

در سریال «بی همگان» بازیگرانی چون کاظم هژیر آزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش، داریوش سلیمی بازی داشتند و اخیرا کاوه خداشناس، سمیرا حسن پور، محمد حیدری، بهنام مومنی، امیرحسین آصفی، یاسین مسعودی، علی اصغر رضایی، مجید اکبری و بازیگران خردسال، رستا رحیمیان، دانیال جعفری و تیارا عسگری مقابل دوربین سریال «بی همگان» رفته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.