یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

روی آنتن شبکه جام‌جم؛

«مشاور» پاسخی برای دغدغه‌های مخاطب

شبکه جام جم

سینماپرس: برنامه «مشاور» با رویکرد پاسخگویی به مخاطب در حوزه مسائل حقوقی، قضایی و اقتصادی روی آنتن جام‌جم می‌رود.

به گزارش سینماپرس، ابراهیمی تهیه کننده برنامه زنده «مشاور» درباره این برنامه و رویکرد آن به مهر گفت: این برنامه یکشنبه‌ها ساعت ۲۱:۴۵ به وقت تهران با هدف هویت بخشی، حمایت و حفظ حقوق ایرانیان در هر نقطه از جهان، از آنتن شبکه جهانی جام‌جم پخش می‌شود.

وی اضافه کرد: این برنامه شامل آیتم‌ها و بخش‌های متنوعی است و قرار است مخاطب با این برنامه پاسخ سوالات خود را در حوزه مسائل حقوقی، قضایی و اقتصادی دریافت کند. مخاطب هدف این برنامه هموطنان مقیم خارج کشور و یا ایرانیانی هستند که قصد سفر دارند و با مسائل مختلفی رو به رو می‌شوند.

ابراهیمی توضیح داد: «مشاور» در گروه تولیدات بین‌الملل شبکه جهانی جام‌جم تولید می‌شود و در هر قسمت میزبان مسئولین، چهره‌های شاخص و کارشناسان خبره حقوقی و قضایی و اقتصادی است. مجری کارشناس برنامه، مازیار قاسمی گودرزی است و تهیه‌کنندگی برنامه را بهرنگ ابراهیمی و سردبیری آن را ابوالفضل ولی‌زاده بر عهده دارند.

وی همچنین با اشاره به مهمانان این برنامه گفت: در برنامه این هفته «مشاور» که ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ پخش خواهد شد، با حضور رمضان‌علی سبحانی‌فر، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، خدمات شرکت ملی پست به ایرانیان خارج از کشور، مزیت‌های پُست ایران در عرصه بین الملل، هوشمندسازی و اقدامات فرهنگی پست ایران و ابعاد جهانی آن بررسی می‌شود.

این برنامه زنده از طریق ماهواره Hotbird ۱۳C فرکانس ۱۰۷۷۵ در اروپا، ماهواره Galaxy ۱۹ فرکانس ۱۲۰۲۸ در امریکا و ماهواره Badr ۵ فرکانس ۱۲۲۸۴ در غرب آسیا قابل دریافت است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.