شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱

در سیزدهمین دوره؛

تمدید بخش کارگاهی جشنواره ملی دانشجویی ‌«سایه»

جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه «سایه»

سینماپرس: بخش کارگاهی سیزدهمین دوره‌ جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه ‌«سایه» تا ۲۰ بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش سینماپرس، با توجه به درخواست‌های دانشجویان و استقبال جشنواره از دریافت ایده و طرح‌های دانشجویان از سراسر کشور، مهلت ارسال طرح در «بخشِ کارگاهی» سیزدهمین دوره جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه «سایه» تا ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

سیزدهمین دوره جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه «سایه» به همت انجمن علمی سینما و کانون فیلم با همکاری معاونت دانشجویی-فرهنگی و گروه سینمای دانشکده هنر دانشگاه سوره با رویکرد توجه به سینمای مستقل دانشجویی و کشف استعداد فیلم‌سازان دانشجو و معرفی خلاقیت‌های دانشجویی در سینمای کوتاه، از اسفند ماه ۱۴۰۰ الی اردیبهشت ۱۴۰۱ به دبیری محمدحسین یاوری برگزار می‌شود.

همچنین، سیزدهمین جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه «سایه» در بخش رقابتی با موضوع «آزاد» و در شاخه‌های داستانی، مستند و تجربی، پذیرای فیلم‌هایی با محوریت «خانواده»، «اخلاق»، «امید و کرونا» و «کنشگری اجتماعی» مورد توجه جایزه ویژه از طرف شورای برگزاری است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر و شرکت در جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی «سایه» به سایت sayehfest.ir مراجعه و فرم ثبت نامی در جشنواره را به دقت پر کرده و تمامی موارد موردنظر را تکمیل کنند.

سیزدهمین دوره جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه «سایه» از اسفند ماه ۱۴۰۰ الی اردیبهشت ۱۴۰۱ به دبیری محمدحسین یاوری برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.