جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار؛

«تروا» به اختتامیه «عمار» می‌آید

فیلم سینمایی «تروا»

سینماپرس: براساس اعلام دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، فیلم سینمایی «تروا» به کارگردانی محمد علیزاده در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار به نمایش درمی‌آید.

به گزارش سینماپرس، براساس اعلام دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، فیلم سینمایی «تروا» به کارگردانی محمد علیزاده‌فرد در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار به نمایش درمی‌آید.

در معرفی این فیلم آمده است: «محمد پس از سال‌ها انتظار قرار است امشب به آرزوی خود برسد و قبل از سریال اوشین به عنوان مجری در تلویزیون ظاهر شود. اما بهادر یکی از اعضای سازمان منافقین به دنبال اوست و سرنوشت او به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.»

این فیلم به کارگردانی محمد علیزاده فرد و تهیه کنندگی یوسف منصوری تولید شده است و از بازیگران آن می‌توان به لیندا کیانی، افسانه چهره آزاد، علیرضا استادی، مهدی زمین پرداز، پیام احمدی نیا، توماج دانش بهزادی، سامان غنائمی و هانیه غلامی اشاره کرد.

آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، با تقدیر از برگزیدگان بخش‌های مستند و داستانی و پاسداشت مسعود جعفری جوزانی امروز جمعه ۲۴ دی ماه، ساعت ۱۸ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود. حضور برای عموم در این مراسم آزاد است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.