چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

پیام معاون امور هنری وزارت ارشاد به «جشنواره ملی موسیقی جوان»؛

سالاری: «جشنواره موسیقی جوان» راهی روشن به آیندۀ موسیقی این مرزو بوم است

محمود سالاری

سینماپرس: معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی برگزاری جشنواره ملی موسیقی جوان را راهی روشن برای آینده موسیقی کشورمان توصیف کرد.

به گزارش سینماپرس، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیام داد.

محمود سالاری معاون هنری وزیر در پیام خود به جشنواره پانزدهم موسیقی جوان آورده است:

«موسیقی نه هنری در کنار دیگرهنرها بلکه جویباری روان و پرطراوت است که هنرهای دیگر با آن تازه و شاداب تر می نماید و دستاوردهای بی نظیر همچون خلق و زایش اثر هنری ماندگار در این همنشینی متولد می شود.

شایستگی و توانمندی نوجوانان و جوانانِ ایران زمین در پرتو آموزش علمی و عملی و بهره گیری از تجربۀ پیشکسوتان و هنرمندان و ترکیب علم و هنر موسیقی نوید بخش تداوم این هنر ارجمند در پهنه سرزمین کهن و اسلامی ایران است.

جشنواره ملی موسیقی جوان راهی روشن به آیندۀ موسیقی این مرزو بوم است، سرزمینی که همواره صحنه نمایش استعدادهای جوانی است که موسیقی اصیل ایرانی، نواحی و کلاسیک را می آموزند تا درکنار بهره گیری از نقش تأثیرگذار و بی بدیل استادان و هنرمندانِ برجسته موسیقی به شایستگی بتوانند پاسدار هویت، اصالت و ارزشهای ایرانی اسلامی باشند.

ضمن ابراز خرسندی از برگزاری موفق پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان نقش فعالانه و همدلانۀ استادان و هنرمندان محترم حاضر در هیأت دواران، دبیر محترم و دست اندرکاران اجرایی جشنواره شایستۀ سپاس است و امیدوارم با تداوم این جشنواره هنر والای موسیقی در همه گونه‌ها به ویژه باحضور جوانان به حیات بالنده خود ادامه دهد.»

پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی و مشارکت گسترده استادان موسیقی ایران با حمایت دفتر موسیقی و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران و با همکاری بنیاد رودکی در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.