سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶

به کارگردانی حسن فتحی؛

قسمت اول «جیران» رونمایی شد

اکران خصوصی سریال «جیران»

سینماپرس: مراسم رونمایی از قسمت نخست مجموعه نمایش خانگی «جیران» برگزاری شد.

به گزارش سینماپرس، امشب سه شنبه ۲۱ دی ماه پلتفرم فیلیمو رویدادی را برای افتتاحیه رسمی و رسانه‌ای مجموعه نمایش خانگی جدید خود «جیران»، با حضور عوامل، هنرمندان و اهالی رسانه، سینما و تئاتر، منتقدان و البته مخاطبان فیلیمو در هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد.

در ابتدای مراسم، عوامل سریال از جمله حسن فتحی، اسماعیل عفیفه، پریناز ایزدیار، بهرام رادان، امیرحسین فتحی، غلامرضا نیک‌خواه و دیگر عوامل مجموعه روی صحنه حاضر شدند تا از زحمات ایشان در ساخت این مجموعه قدردانی شود.

در این جلسه همچنین از قلم احسان جوانمرد نویسنده این مجموعه نمایش خانگی، قدردانی شد.

اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده «جیران»، در ابتدای سخنان خود، از دو هنرمند درگذشته اخیر بکتاش آبتین و حمید لبخنده یاد کرد. او گفت: ما در ساخت کارهای تاریخی شرایط سختی را در پیش داریم، از همین رو از تمام عوامل برنامه کمال تشکر را دارم.

حسن فتحی کارگردان «جیران» نیز در سخنانی بیان کرد: دوست داشتم این مراسم در شرایط بهتری برگزار می‌شد. مردم ما شرایط خوبی از لحاظ اقتصادی و روحی ندارند، به همین علت عوامل برنامه هم در غم و شرایط مردم شریک‌اند. امیدوارم در مراسم دیگر که مردم را از نزدیک می‌بینیم، شاهد حال خوب مردم باشیم.

بهرام رادان نیز اظهار کرد: امیدوارم که از «جیران» لذت ببرید و خستگی عوامل برنامه که یک سال است برای این سریال و حال خوش مردم زحمت می‌کشند، با استقبال مردم برطرف شود.

شماری دیگر از عوامل و بازیگران سریال نیز در سخنانی کوتاه، از اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده اثر، حسن فتحی کارگردان مجموعه و فیلیمو پخش‌کننده سریال تشکر کردند و به عوامل خسته نباشید گفتند.

نکته جالب در میان سخنان اغلب عوامل سریال، یاد کردن از کارگردان این مجموعه با لفظ «عالیجناب حسن فتحی» است.

قسمت اول مجموعه نمایش خانگی «جیران» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه در این مراسم برای حاضران در جلسه اکران شد.

در این مراسم بازیگرانی مانند امین زندگانی، مهران غفوریان، سیدجواد هاشمی، شبنم قلی‌خانی حضور داشتند.

اولین قسمت این مجموعه عاشقانه جمعه ۲۴ دی ماه، به صورت اختصاصی در پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد.

«جیران» شانزدهمین سریال حسن فتحی پس از مجموعه‌های موفق و پرمخاطب «شب دهم»، «مدار صفر درجه» و «میوه ممنوعه» و دومین سریال او در شبکه نمایش خانگی پس از سریال «شهرزاد» است و روایتگر زندگی جیران یکی از همسران ناصرالدین شاه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.