شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده؛

بازیگران جدید به «خوشنام» معرفی شدند

سریال خوشنام

سینماپرس: تصویربرداری سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده در میدان شاپور ادامه دارد.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده و به تهیه کنندگی احمد زالی که توسط محسن کیایی طرح و فیلمنامه ابتدایی‌اش نوشته شده بود و این روزها توسط فهیمه سلیمانی بازنویسی و دارای قصه‌های جدیدی شده است در لوکیشن‌های خیابان‌های تهران ادامه دارد و به لوکیشن مسجد رسیده است.

تصویربرداری سریال «خوشنام» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما از روز گذشته در لوکیشن مسجد آغاز شده است و تمام بازیگران اصلی، روز گذشته جلوی دوربین بودند. امروز هم هومن حاجی عبداللهی در نقش شهرام، سلمان خطی در نقش حسن آقا، الهه جعفری در نقش مرجان، مهری آل آقا در نقش مادر مرجان، مهرداد ضیایی در نقش اصلان، محسن گودرزی در نقش احمد و... و. بازی خواهند داشت.

علیرضا نجف زاده کارگردان این سریال خبر از اضافه شدن رضا فیاضی و شیوا خنیاگر به گروه «خوشنام» ها داد و افزود: با آماده شدن لوکیشن خانه برای ضبط سکانس‌های فینال، دوباره همه خانواده «خوشنام» دور هم جمع خواهیم شد.

احمد زالی تهیه کننده این سریال تلویزیونی افزود: سریال «خوشنام» با توجه به فیلمنامه‌ای که توسط فهیمه سلیمانی بازنویسی و دوباره نویسی می‌شود دارای لوکیشن‌های متفاوت و بازیگران مختلف است که در طول مدت تصویربرداری به ما اضافه شده و می‌شوند. شیوا خنیاگر و رضا فیاضی بازیگران جدید سریال «خوشنام» بودند که اخیراً جلوی دوربین رفتند و مجید اکبری نیز در لوکیشن مسجد به ما اضافه شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.