شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

کارگردان فیلم سینمایی «مصلحت»:

به دروغ مرا فرزند «علی دارابی» معرفی کردند/با ایشان هیچ‌گونه نسبت نسبی یا سببی ندارم

حسین دارابی در مراسم افتتاحیه هفته هنر انقلاب اسلامی

سینماپرس: حسین دارابی کارگردان فیلم سینمایی «صورت فلکی» در واکنش به نسبت‌هایی که برخی رسانه‌های بیگانه به او داده‌اند تأکید کرد که «آقا» زاده است اما «آقازاده» نیست.

به گزارش سینماپرس، هفته گذشته همزمان با انتشار اسامی فیلم‌های راه یافته به بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر گمانه زنی‌هایی مبنی بر نسبت خانوادگی برخی از کارگردانان این آثار با چهره‌های مشهور در رسانه‌های مختلف شد.

حسین دارابی کارگردان فیلم سینمایی «صورت فلکی» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه و از آثار راه یافته به این رویداد که سال گذشته فیلم سینمایی «مصلحت» را هم در ویترین فجر داشت، نسبت به این موضوع در قالب یادداشتی واکنش نشان داده است.

در یادداشت او آمده است: «هفته گذشته بی‌بی‌سی فارسی در خبری، به دروغ مرا فرزند آقای علی دارابی معرفی کرد،؛ فرزند معاون اسبق سیما در تلویزیون و یکی از معاونان وزارت گردشگری در حال حاضر. من تا به حال ایشان را از نزدیک ندیده‌ام و طبیعتاً با ایشان هیچ‌گونه نسبت نسبی یا سببی ندارم.

گاهی فکر می‌کردم شاید سوءظن من به بی‌بی‌سی از سر ذهنیت منفی‌ام بابت خیانت‌های تاریخی کشور بریتانیا در حق کشورمان باشد. اینجا دوباره و با شفافیت هر چه بیشتر، برایم واضح شد که بی‌بی‌سی بنگاهی است که بر خلاف ادعایش، کمترین اعتنایی به صداقت و درستکاری ندارد و جایی از دستش بربیاید از دروغگویی ابایی نخواهد داشت.

این چندمین باری است که بنده را «آقازاده» و صاحب رانت می‌خوانند. دفعات قبل البته موضوع از طرف اشخاصی با دامنه محدود مخاطب یا در کامنتی زیر یک خبر مطرح می‌شد. اما این بار موضوع در رسانه‌ها منتشر شده و لازم است واضح بگویم که بله آقایان.

البته که «آقا» زاده هستم و نه تنها «آقا» زاده‌ام که «شریف» زاده هم هستم. و «نجیب» زاده هم.

و مفتخرم به فرزندیِ پدری که سال‌های جوانی‌اش عطای مدیریت بخشی از یک شرکت بزرگ تولید لوازم خانگی را به لقایش بخشید و با وجود همسر و سه فرزند، به تمام سنوات و تجربه و داشته‌هایش پشت کرد، تغییر شغل داد، خودش را در پیچیده‌ترین سختی زندگی‌اش انداخت و در بازار آزاد مشغول تجربه کاری دیگر شد تا شریک تخلفاتی که می‌دید، نشود و نانی که سر سفره ما می‌آورد، کماکان پاک و حلال باقی بماند.

من مفتخرم که فرزند آقا مهدی دارابی هستم و ان شاالله سایه این آقای نجیب و شریف و زحمت کش همیشه بر سرم باقی بماند.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.