دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

عباس بلوندی مطرح کرد؛

بیشتر لوکیشن‌های «خط نجات» را ساخته‌ایم

عباس بلوندی در نشست خبری فیلم سینمایی«آزادی مشروط»

سینماپرس: عباس بلوندی طراح صحنه و لباس از ساخت بخش بسیاری از لوکیشن‌های فیلم سینمایی «خط نجات» خبرداد.

به گزارش سینماپرس، عباس بلوندی طراح صحنه و لباس با اشاره به فعالیت‌های خود در سینما و تلویزیون به مهر گفت: به تازگی فیلم سینمایی «خط نجات» به کارگردانی وحید موسائیان را کار کرده‌ام که از فیلم‌های متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر هم بود. داستان این فیلم در سال ۱۳۵۶ روایت می‌شود به همین دلیل طراحی‌های انجام شده در این پروژه نیز کاملاً حال و هوای آن دوران را دارد.

وی ادامه داد: این اثر یک پروژه جاسوسی، پلیسی امنیتی است که بسیاری از لوکیشن‌های آن طراحی و ساخته شده است و امیدوارم بتواند به خوبی به نمایش گذاشته شود.

طراح صحنه و لباس «سرو زیر آب» بیان کرد: می‌توان گفت طی یک سال گذشته بیشتر درگیر فعالیت‌های شخصی خود بودم و کمتر برای حضور در پروژه‌ای چه سینمایی چه تلویزیونی اعلام آمادگی کردم. البته پیشنهاد همکاری در چند پروژه را داشتم که شرایط برای تولید آن فراهم نشد، در کنار آن نیز برخی از پروژه‌هایی هم که به من پیشنهاد داده بودند را دوست نداشتم.

بلوندی در پایان گفت: در حال حاضر نیز سریال «بعد از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در حال پخش از تلویزیون است که طراحی صحنه آن را برعهده داشتم، این سریال یک پروژه اجتماعی است که از ساختار جدیدی نیز برخوردار است، می‌توان گفت ۸۰ درصد از دکور این سریال طراحی و ساخته شده است که از آن جمله می‌توان به ساخت ۲ خانه، یک کارخانه، کلانتری، محل سکونت افغان‌ها اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.