یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

همزمان با روز ملی سینما؛

دانشجویان دانشگاه سوره می‌توانند برای پایان‌نامه خود فیلم بسازند

حلقه فیلم

سینماپرس: پیرو تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه سوره و پلتفرم «سینِماک»، دانشجویان رشته سینما در این دانشگاه می توانند فیلمنامه های خود را به فیلم تبدیل کنند.

به گزارش سینماپرس، همزمان با روز ملی سینما، تفاهمنامه همکاری با هدف کارآفرینی و توانمندسازی دانشجویان سینما میان دانشگاه سوره و پلتفرم آموزشی و پژوهشی «سینِماک» منعقد شد.

براساس این تفاهمنامه دانشجویان رشته سینما در دانشگاه سوره در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان پایانامه می توانند فیلم تولید کنند.

در همین راستا پلتفرم آموزشی و پژوهشی «سینماک» در همکاری با دانشگاه سوره تولید ۱۰ فیلم ۹ دقیقه ای را به عهده گرفته است. تامین تجهیزات فنی در مرحله فیلمبرداری برعهده سینماک بوده و دانشجویان می توانند برای پس تولید از امکانات دانشگاه سوره استفاده کنند.

زمان ارائه فیلمنامه اولیه ۲۰ آذرماه خواهد بود و پس از بررسی، پاسخ اولیه فیلمنامه های منتخب و تعیین استاد راهنما ۳۰ آذرماه اعلام می شود.

دانشجویانی که فیلمنامه های اولیه آنها انتخاب شده است تا ۱۵ دی ماه، فرصت تکمیل فیلمنامه های خود را دارند و فیلمبرداری از تاریخ ۲۰ دی ماه آغاز و در تاریخ ۱۵ بهمن ماه به پایان می رسد.

دانشجویان منتخب برای ساخت فیلم های خود، تنها ۲ روز زیرنظر استاد راهنما فرصت فیلمبرداری دارند و پس از آن در تاریخ ۳۰ بهمن ماه باید نسخه نهایی پایانامه های خود را ارائه دهند.

آثار تولید شده از طریق پلتفرم «سینِماک» نمایش داده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.