شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲

با حکم «معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد»:

«علی رمضانی» رییس نمایشگاه کتاب شد

علی رمضانی

سینماپرس: علی رمضانی، رییس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شد. این دومین سال پیاپی است که نمایشگاه کتاب تهران، غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی، علی رمضانی را به عنوان رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران منصوب کرد.

در متن حکم آمده احمدوند خطاب به رمضانی چنین آمده است:

«نظر به اهمیت توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و تسهیل دسترسی مردم به این کالای باارزش فرهنگی در شرایط ویژه برآمده از همه‌گیری کرونا، با توجه به بهره‌مندی جنابعالی از تجارب فرهنگی و اجرایی و به استناد شیوه‌نامه مربوط، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» منصوب می‌شوید.
کوشش برای تحقق عدالت فرهنگی، اهتمام به برخورداری نمایشگاه از تنوع، کیفیت و درون‌مایه خوب، بسترسازی برای کمک به رونق اقتصاد نشر کشور، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین برای آسان‌کرد انتخاب مخاطبان، تاکید بر استفاده از داده‌ها و اطلاعات دقیق و به‌روز، انجام تمامی فعالیت‌ها براساس مقررات و ضوابط فنی و توجه به اصل برنامه‌ریزی، هماهنگی و هم‌افزایی، از برجسته‌ترین نکات‌ موردانتظار برای برگزاری منسجم و موفق این نمایشگاه به عنوان رویدادی چندوجهی و جشنواره‌ای ملی و ارائه خدمات هرچه بهتر و بیشتر به مخاطبان فرهیخته آن و سرانجام تحقق اهداف فرهنگی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران است.
امید است با استعانت از خداوند متعال در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام ارزشمند اسلامی و انجام وظایف مصوب بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی موفق و موید باشید.»

یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از این درباره برنامه برگزاری نمایشگاه کتاب چنین گفته بود: «تصمیم برای برگزاری نمایشگاه فیزیکی بستگی به شرایط عمومی جامعه دارد. اگر شرایط مطلوب باشد طبق روال، نمایشگاه فیزیکی کتاب تهران در سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.»

او درباره زمان برگزاری دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران نیز گفته بود: «این رویداد با مجری‌گری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برای بهمن‌ماه در حال تدارک است.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.