چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

بعد از سالن‌های سینما؛

ارشاد با لغو محدودیت‌های کرونایی سالن‌های کنسرت موافقت کرد

کنسرت شهاب مظفری در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر

سینماپرس: در تازه‌ترین جلسه مدیران معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تهیه‌کنندگان و فعالان برگزاری کنسرت‌های موسیقی با برگزاری اجراهای زنده در قالب ظرفیت صددرصدی سالن‌ها موافقت شد.

به گزارش سینماپرس، روز هشتم آذرماه روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار خبری از برگزاری، نشست نمایندگان موسسات موسیقی و مدیران سالن‌ها با حضور سرپرست معاونت امور هنری و سرپرست دفتر موسیقی به منظور تصمیم‌گیری نهایی برای از سرگیری اجراهای موسیقی خبر داد.

بر اساس خبر اعلام شده این جلسه در ادامه جلسات قبلی و با توجه به پیگیری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجوز ستاد کرونا برای اجراهای موسیقی و وعده وزیر ارشاد برای از سرگیری اجراهای موسیقی، در چند روز آینده برگزار شده است.

در همین راستا محمد حسین توتونچیان تهیه‌کننده موسیقی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری این جلسه در بعدازظهر امروز چهارشنبه دهم آذرماه خبر داد و اعلام کرد: در این جلسه که با حضور محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری و محمد اله یاری سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد با نمایندگان سالن‌های کنسرت و شرکت‌های اصلی برگزاری کنسرت برگزار شد، آقای شالویی نوید این موضوع را داد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای صدور مجوز برگزاری کنسرت با در نظر گرفتن ظرفیت صددرصدی سالن‌ها مانعی ندارد. این در حالی است که الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت تماشاگران و هنرمندان می‌بایست در اولویت اول برگزاری کنسرت‌ها قرار گیرد.

وی در پایان صحبت‌های خود از همراهی و مساعدت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تسریع در روند برگزاری کنسرت‌ها با شرایطی که برنامه‌گذاران و فعالان این حوزه طی روزهای اخیر با آن رو به رو هستند قدردانی کرد.

شایان ذکر است، با توجه به کاهش شیوع کرونا، دفتر موسیقی پیش‌تر نشست‌هایی را با موسسات موسیقی و سالن‌ها برای اجراهای موسیقی متناسب با شرایط کرونایی برگزار کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.