چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

چهارشنبه؛

هادی عامل گزارشگر کشتی مهمان «چهل تیکه» می‌شود

برنامه چهل تیکه

سینماپرس: هادی عامل گزارشگر مسابقات کُشتی که مخاطبان تلویزیون خاطره‌های بسیاری از او دارند، چهارشنبه مهمانِ برنامه «چهل تیکه» می‌شود.

هادی عامل گزارشگر کشتی به «چهل تیکه» می‌آید

هادی عامل گزارشگر مسابقات کُشتی که مخاطبان تلویزیون خاطره‌های بسیاری از او دارند، چهارشنبه مهمانِ برنامه «چهل تیکه» می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی، سری پنجم برنامه «چهل‌ تیکه» به تهیه کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی، این روزها در حال پخش از شبکه نسیم است، برنامه‌ای که به نوستالژی‌ها و ثبت خاطرات چهره‌های مطرح کشورمان می‌پردازد.

فصل پنجمِ «چهل تیکه»‌ با فضا و نگاهی جدید سراغِ هنرمندان، ورزشکاران و افراد شاخص رفته است تا ناگفته‌ها و خاطرات جالب و جذابی از آنها را برای مخاطبان تلویزیون روایت کند. برنامه‌ امشبِ «چهل تیکه» به حضور ۲ چهره‌ی ورزشی اختصاص دارد.

محمدرضا علیمردانی امشب میزبان هادی عامل و منصور برزگر است. عامل معروف‌ترین گزارشگرِ کُشتی در کشورمان و منصور برزگر هم از کُشتی‌گیرانِ پیشکسوت و مربیانِ بزرگ کُشتی است و هادی عامل و منصور برزگر در این برنامه خاطراتِ تلخ و شیرینِ بسیاری را روایت کرده‌اند.

«چهل تیکه» با حضور هادی عامل و منصور برزگر، امشب چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ از ساعت ۲۱ روی آنتنِ شبکه نسیم می‌رود. تکرارهای این برنامه روز بعد ساعت ۲ بامداد، ساعت ۸ و ساعت ۱۴ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

«چهل تیکه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانیِ الهام حاتمی توانسته است در سال‌های گذشته به عنوان یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون بدل شد. این برنامه هر هفته چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱ پخش خواهد شد. روزهای سه‌شنبه هم گلچینی از سه برنامه‌ هفته‌ گذشته پخش می‌شود.

«چهل تیکه» همچنین پنجشنبه ۱۱ آذر میزبان احمدرضا اسعدی و جمعه ۱۲ آذر میزبان خشایار راد خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.