یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

معرفی ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج در «رادیو ایران»

رادیو ایران

سینماپرس: شبکه رادیویی ایران در آستانه فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و هفته بسیج برنامه‌های مختلفی را برای شنوندگان تدارک دیده است.

به گزارش سینماپرس، با نزدیک شدن به پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و هفته بسیج، رادیو ایران از اول آذر در برنامه‌های مختلف، به دستاوردهای بسیج به مدت ۲۰ ساعت و ۵۹ دقیقه در عرصه‌های گوناگون می‌پردازد.

«سلام صبح بخیر» با مسئولین سازمان بسیج مستضعفین و سرداران بسیجی گفتگو می‌کند. این برنامه از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۶:۳۵صبح از رادیو ایران پخش می‌شود.

«خانه و خانواده» با مادران شهدا گفتگو می‌کند و از همکاری بانوان در عرصه جهاد و مقاومت می‌گوید. نقش زنان دربسیج و گفتگو با مسئولان درباره بسیج سازندگی و نقش خانواده‌ها از دیگر موضوعات این برنامه خانوادگی است. «خانه و خانواده» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۰۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

«نمودار» از بسیج سازندگی و اشتغال‌زایی در مناطق محروم می‌گوید. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰:۲۰ پخش می‌شود.

برنامه اذان گاهی «به افق آفتاب»، بیانات مقام معظم رهبری در خصوص هفته بسیج و بسیجی را پخش می‌کند و همچنین فعالیت‌های پایگاه‌های فرهنگی بسیج در مساجد را انعکاس می‌دهد. این برنامه هر روز ساعت ۱۱:۲۵ پخش می‌شود.

برنامه «پلاک هشت» در این هفته به صورت ویژه با فرماندهان و مدیران در خصوص معرفی دستاوردهای بسیج و پرداختن به نگاه مدیریتی فرماندهان و کارکرد آن‌ها در مدیریت جهادی گفتگو می‌کند. «پلاک هشت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰ پخش می‌شود.

برنامه «کافه هنر» به بررسی ادبیات و سینمای دفاع مقدس می‌پردازد. این برنامه هنری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶:۰۰ پخش می‌شود.

«ایرانشهر» نیز از تفکر بسیجی برای حل مشکلات می‌گوید. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

«راه شب» ‌ها نیز مروری بر عملکرد نیروهای بسیج، جانبازان و ایثارگران دارند وکتاب‌هایی با موضوع بسیج را معرفی می‌کنند. «راه شب» هر بامداد ساعت ۰:۳۰ پخش می‌شود.

در برنامه‌های دیگر رادیو ایران نیز مانند «راه امام کلام امام»، «نشانی»، «خیابان ایران»، «بحث روز»، «رویای آندلس» و «خاستگاه مقاومت» با توجه به هفته بسیج و مسولیت برنامه‌ها به تلاش‌های این نیروهای مخلص پرداخته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.