سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

بازیگر «لیسانسه‌ها» در تلویزیون مطرح کرد:

برخی می‌گویند برای دوام در کار هنری نباید «ازدواج» کرد/انتخاب درست باعث می‌شود که هرگز دچار چالش نشویم!

آیدا نامجوفر

سینماپرس: آیدا نامجوفر درباره اینکه برخی می‌گویند ازدواج مانع فعالیت هنری می‌شود، به این نکته اشاره کرد که به من هم می‌گفتند ازدواج نکن اما من معتقدم انتخاب درست باعث می‌شود که هرگز دچار چالش نشویم.

به گزارش سینماپرس، آیدا نامجوفر بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در «برنامه سلام تهران» شبکه پنج سیما در خصوص فعالیت خود و همچنین حضور خود در سریال (زن زندگی و مرد زندگی) توضیحاتی ارائه داد.

وی درباره حضور خود در فضای بازیگری گفت: بسیار زود متوجه علاقه شدم و خانواده حمایتم کردند و اجازه دادند در هنرستان تئاتر بخوانم و پس از آن مدیر مدرسه بعد از اینکه متوجه استعدادم شد مرا به یک سریال معرفی کرد و پس از آن پیشنهادات متوالی داشتم و در سن 16 تا 17 سالگی رسماً کارم را شروع کردم.

نامجوفر درباره چگونگی دعوت و حضور خود در سریال "لیسانسه‌ها" و "زن زندگی و مرد زندگی"، گفت: من تا 25 سالگی در اصفهان بودم. البته اصالتاً آبادانی‌ام اما بزرگ شده اصفهانم و تحصیلاتم در این شهر بود. کارگردانی سینما خواندم یک فیلم سینمایی در سال 1389 بازی کردم که اکران آن 6 سال طول کشید و در سال 1396 این فیلم آماده اکران شد که بعد از آن آقای جودی تهیه‌کننده کار، با بنده تماس گرفتند و پیشنهاد بازی در فیلم "لیسانسه‌ها" و "زن زندگی و مرد زندگی" را مطرح کردند که من استقبال کردم.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به علاقه وافر خود به هنر و فیلمسازی می‌گوید: فیلمسازی و کارگردانی سینما خواندم. خیلی به این حرفه علاقمندم و زمان تحصیل در دانشگاه 4 فیلم ساختم و در حال حاضر 2 فیلمنامه به اتفاق همسرم به رشته تحریر درآوردیم که به دنبال سرمایه‌گذاریم.

نامجوفر ادامه داد: از وقتی که ازدواج کردم حس اقتدارم بیشتر شد و انتخاب درست موجب شد که نسبت به کار و زندگی احساس رضایت داشته باشم.

این هنرپیشه یادآور شد: برخی می‌گویند برای دوام در کار هنری نباید ازدواج کرد و حتی به من گفتند ازدواج نکن. اما من معتقدم انتخاب درست باعث می‌شود که هرگز دچار چالش نشویم.

این هنرپیشه سینما و تلویزیون در خاتمه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهرآوران بیان کرد: مرحوم مهرآوران استاد و هنرمند بزرگی در عصر بازیگری بوده و به محض اینکه وارد فضای کار می‌شدند به همه انرژی مثبت منتقل می‌کردند و پیش از همه سر صحنه حاضر می‌شدند و باید نام این افراد جاودانه بماند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.