یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

تدارک سینمایی «شبکه امید» به مناسبت هفته نوجوان؛

«جشن تولد» به تلویزیون می‌آید

جشن تولد

سینماپرس: شبکه امید در هفته نوجوان، مخاطبان نوجوان خود را مهمان دیدن چند فیلم سینمایی می‌کند.

به گزارش سینماپرس، فیلم‌های «دیدار (قسمت اول و دوم)»، «جشن تولد» و «بچه‌های محله گل ها» تا ۱۲ آبان ماه از شبکه امید پخش می‌شوند.

********************************************

فیلم تلویزیونی «دیدار (قسمت اول)» به کارگردانی «سیدجواد هاشمی»، یکشنبه ۹ آبان ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم از این قرار است که: حمید نوجوان سیزده ساله‌ای است که از روی کنجکاوی در زیرزمین خانه لباس خون آلودی که جای گلوله دارد را پیدا می‌کند. حس کنجکاوی او در یافت این پیراهن سرآغاز اتفاقات و ماجراهای تازه‌ای می‌شود که ...

سید جواد هاشمی، مهران رجبی، آتش تقی‌پور، ابوالفضل همراه، احمد ایراندوست، ارژنگ امیرفضلی، سولماز آقمقانی، عزت‌الله رمضانی‌فر، علی صالحی، غلامحسین لطفی، مهدی عطاران رضایی و نسرین مقانلو در فیلم تلویزیونی «دیدار» بازی کرده اند.

**************************************************
قسمت دوم فیلم تلویزیونی «دیدار» به کارگردانی «سیدجواد هاشمی»، دوشنبه ۱۰ آبان ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

**************************************************
فیلم تلویزیونی «جشن تولد» به کارگردانی «عباس لاجوردی»، سه شنبه ۱۱ آبان ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

این فیلم داستان یک خانواده اهل سوریه را روایت می‌کند که شب جشن تولد فرزندشان به نام رقیه است. اما با جشن آن‌ها مصادف با حمله نیروهای تکفیری در شهر دمشق و کشتار مردم بی گناه می‌شود. آن‌ها سعی می‌کنند برای نجات جان خود از شهر فرار کنند. اما توسط یکی از سران تکفیری دستگیر می‌شوند تا این که به کمک دو ایرانی به نام‌های ناصر و مهدی که از سربازان ایرانی در دوران جنگ تحمیلی در دفاع از خرمشهر بوده اند موفق می‌شوند با نیروهای دشمن مبارزه کنند که ...

علیرام نورایی، احمدی کاوری و نادین خوری در فیلم تلویزیونی «جشن تولد» بازی کرده اند.

**************************************************
فیلم تلویزیونی «بچه‌های محله گل ها» به کارگردانی «داریوش ربیعی»، چهارشنبه ۱۲ آبان ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم از این قرار است که در سال ۱۳۵۷ برادر بزرگ‌تر عارف که از فعالان انقلابی است از بردن برادر کوچکش عارف برای تظاهرات، شعارنویسی و جلسات و فعالیت‌های انقلابی خودداری می‌کند. عارف به اتفاق دیگر دوستان و هم‌کلاسی‌هایش تصمیم می‌گیرد، خود به نحوی این فعالیت‌ها را انجام دهد شبانه اسپری رنگ تهیه می‌کنند و سرتاسر محله را به کمک دوستانش شعارنویسی می‌کنند. مامورین و فرماندهان کلانتری به‌دنبال افراد بزرگ تری هستند که آن‌ها را دستگیر کنند. آن‌ها کارهایی می‌کنند که حتی بزرگ ترها از انجام آن وحشت دارند و مامورین هیچ‌گونه شکی به آن‌ها نمی‌کنند. در ادامه یکی از مامورین با پیگیری متوجه آن‌ها می‌شود و پس از شناسائی، فرزند خود را نیز در بین آن‌ها می‌بیند...!

در این فیلم تلویزیونی، مهدی فقیه، فرحناز منافی‌ظاهر، محرم رزاقی و مرتضی ذوالفقاری نقش‌آفرینی کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.