شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

روی آنتن شبکه سه؛

شاخ‌های مجازی در «سرجوخه»، جدیدترین سریال جاسوسی - امنیتی

مجموعه تلویزیونی «سرجوخه»

سینماپرس: سریال «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری از دوشنبه این هفته پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، در سال‌های اخیر ابوالفضل صفری تهیه کننده جوان تلویزیون به همراه احمد معظمی در مقام کارگردان، سریال هایی را با موضوعات امنیتی برای تلویزیون تولید کرده اند.

آن‌ها در اولین پروژه که «سارق روح» نام داشت، سراغ فرقه‌های انحرافی رفتند. این اثر ژانر مهیج و معمایی داشت و برگرفته از یک ایده پژوهش محور بود. این مجموعه به موضوع امنیت نرم و آسیب‌های اجتماعی می‌پرداخت. دانیال حکیمی، محمود پاک نیت، نگین معتضدی، علیرام نورایی و کمند امیرسلیمانی از جمله بازیگران این سریال بودند.

جدیدترین سریال جاسوسی امنیتی از امشب پخش می شود/

در ادامه خبرهایی مبنی بر شروع نگارش فصل دوم این سریال تلویزیونی به میان آمد؛ اما پس از مدتی شاهد تولید سریال «ترور خاموش» بودیم. در این سریال مافیای موادمخدر به تصویر درآمد. این سریال چند آسیب اجتماعی جدی را همزمان مورد بحث و بررسی قرار داد؛ معضلات و ناهنجاری‌هایی مثل کودک همسری، طلاق، مواد مخدر و حاشیه‌نشینی.

جدیدترین سریال جاسوسی امنیتی از امشب پخش می شود/

حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی‌پور، پریوش نظریه، ستاره اسکندری، رضا مولایی، سامیه لک، مهدخت مولایی، ژیلا آل ارشاد، مریم بوبانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی و حمید شریف‌زاده در «ترور خاموش» به ایفای نقش پرداختند.

جدیدترین سریال جاسوسی امنیتی از امشب پخش می شود/

در سومین همکاری، این گروه دست روی ماجرای داعش گذاشتند و «خانه امن» با محوریت جاسوسی و امنیتی، سوژه داغ خاورمیانه را هدف گرفت.

جدیدترین سریال جاسوسی امنیتی از امشب پخش می شود/

این سریال به تهدیدات داعش و حمایت کشورهای غربی و کمک‌های مالی منطقه‌ای به این گروه تروریستی می‌پردازد. این سریال امنیتی و جاسوسی، خط اصلی قصه‌اش سناریوی آمریکا برای ناامنی خانه امن ما، ایران است. همان طرح آمریکایی- عربی که در حقیقت برای ناامن کردن ایران در دستور کارشان قرار داده شده و جزو اهداف شوم و شیطانی‌شان بود.

حالا در چهارمین همکاری درام جاسوسی اجتماعی «سرجوخه» را برای مخاطبان آماده کردند. «سرجوخه» به نویسندگی حسین امیرجهانی با روایت دو قصه موازی، به زندگی ۲ شخصیت غلامرضا و کیان که از ۲ طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند، می‌پردازد که هر ۲ در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راهشان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند. همچنین این سریال به شاخ های اینستاگرامی می پردازد.

جدیدترین سریال جاسوسی امنیتی از امشب پخش می شود/

سامان صفاری در نقش «کیان»، حمیدرضا محمدی در نقش «غلامرضا»، آرش آصفی در نقش یک افسر ضد جاسوسی، نیلوفر کوخانی نقش رزیتا معروف به رزی، نازنین کیوانی در نقش یک اینفلوئنسر و در کنار این ترکیب جوان، «سرجوخه» از بازیگران با سابقه‌ای چون حبیب دهقان نسب در نقش سالار، علی اوسیوند در نقش آقا رضا، قربان نجفی ایفاگر کاراکتر رامین کشمیری، حسن اسدی به عنوان پدر کیان و علیرضا جلالی تبار در نقش طاهری بهره می‌برد.

درام جاسوسی اجتماعی «سرجوخه» در داخل و خارج کشور به صورت همزمان تصویربرداری شد و شهرک دفاع مقدس و سایت هلی کوپتری هلال احمر از آخرین لوکیشن‌ها بوده است.

این سریال یک درام امنیتی _ اجتماعی از تولیدات مرکز سیمافیلم است که به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری از دوشنبه ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.