سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

در پنجمین دوره؛

اعلام اسامی عکاسان حاضر در بخش مسابقه جشنواره تلویزیونی مستند

جشنواره تلویزیونی مستند

سینماپرس: «۲۰ تک عکس» از ۱۹ عکاس و ۱۳ «مجموعه عکس» از ۱۲ عکاس به بخش مسابقه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند راه پیدا کردند.

به گزارش سینماپرس، دبیرخانه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند، اسامی عکاسان راه‌یافته به بخش مسابقه «تک عکس» و «مجموعه عکس» در این رویداد را اعلام کرد.

داوران بخش عکس پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند مشتمل بر کریم متقی، مهدی قاسمی و حیدر رضایی از میان ۱۳۲۱ تک عکس دریافتی، ۲۰ تک عکس از ۱۹ عکاس و از میان ۱۷۴ مجموعه عکس رسیده به دبیرخانه جشنواره، ۱۳ مجموعه از ۱۲ عکاس را شایسته رقابت در بخش مسابقه دانستند.

برگزیدگان این رویداد ملی در اختتامیه جشنواره که زمان آن به زودی اعلام می‌شود معرفی و تقدیر خواهند شد.

اسامی عکاسان در ۲ بخش «تک عکس» و «مجموعه عکس» به شرح زیر اعلام می‌شود:

بخش «تک عکس»

ابراهیم عرب‌بیگی از اصفهان، ابوالفضل عرب از زاهدان، افشین میرزایی از رشت، امیر عنایتی از تربت حیدریه، بابک کنعانی از تهران، حمید سبحانی از مشهد با ۲ اثر، رضا رادپور از مشهد، علی تشکری از قزوین، علیرضا رحمانی از تاکستان، علیرضا قاسم‌زاده ایروانی از تهران، مجتبی اسماعیل‌زاد از ارومیه، مجتبی دامرودی از بجنورد، محمد شهبازی از یاسوکند کردستان، محمد وحدتی از قم، محمودرضا معین‌پور از شیراز، مریم دوست محمدی از بجنورد، ناصر محمدی از زنجان، بهرام بیات از زنجان، امیر مهدی نجفلو شهپر از همدان.

بخش «مجموعه عکس»

محمدرضا عباسی از تهران، مریم آل مومن دهکردی از شهرکرد، امین برنجکار از شیراز، زهره صباغ‌نژاد از یزد، فاطمه عابدی از تهران، ابراهیم علی‌پور از بانه کردستان با ۲ اثر، شایان حاجی نجف از اهواز، مجید حجتی از تهران، محمدحسین مهیمنی از تهران، محسن رضایی از تهران، مهدی محبی‌پور از ساری، امین نظری از اهواز.

پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند با شعار «روایت حقیقت در قاب واقعیت» در بخش‌های «فیلم مستند»، «عکس مستند» و «مستندنگاری» برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.