شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

قدرت مافیای رسانه؛

فروکاست سطح اقدامات ضروری در «رسانه ملی» به بازگشت یک «مجری-سلبریتی»!

عادل فردوسی پور در پانزدهمین جشن حافظ

سینماپرس: پیمان جبلی رئیس جدید صداوسیما در حاشیه دیدار خود از صدا و سیمای مرکز خوزستان در جمع خبرنگاران بیان داشت: عادل فردوسی‌پور می‌تواند دوباره در قاب رسانه ملی فعالیت کند. این در حالی است که موضوع بازگشت و یا عدم بازگشت یک مجری ورزشی که سال هاست در قامت سلبریتی فعالیت می کند از چنان اهمیتی برخوردار نیست که اساسا بخواهد در جایگاه ریاست سازمان صدا و سیما مورد مطالبه قرار گیرد و یا به عنوان دغدغه مدیریت جدید مطرح شود.

به گزارش سینماپرس، رئیس جدید رسانه ملی در دیدار با مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان و ناصر بهرام مدیرکل صدا و سیمای آبادان و سردار احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرار گاه کربلا در جنوب غرب کشور با بیان اینکه خوزستان هویت ملی ماست، گفت: در رسالت جدید رسانه ملی، نباید هیچ گونه مشکلی بر زمین بماند.

این دیدار در حالی صورت گرفت که به تازگی ویدئویی از طریق کانال باشگاه خبرنگاران از حاشیه سفر استانی پیمان جبلی به استان خوزستان منتشر شده است که طی آن فردی که خود را از خانواده شهدا و طرفداران فوتبال معرفی می‌کند در گفتگو با پیمان جبلی رئیس جدید صداوسیما از او درخواست می‌کند که عادل فردوسی پور را بازگرداند.

البته ممکن است که انتشار این ویدیو ناشی از ذوق متولیان باشگاه و یا سرویس مربوطه باشد؛ اما باید در نظر داشت که مافیای حاکم بر رسانه ملی سال هاست تلاش کرده تا با فرعی و اصلی نمودن اقدامات در منظر مدیران، موضوعاتی بی اهمیت را به اولویت مبدل ساخته و متولیان رسانه را از تمرکز بر اقدامات اصلی باز بدارد.

در همین حال موضوع بازگشت و یا عدم بازگشت یک مجری ورزشی که سال هاست در قامت سلبریتی فعالیت می کند و با واکنش های شاذ خود حاشیه های ویژه ای را برای رسانه ایجاد نموده از چنان اهمیتی برخوردار نیست که اساسا بخواهد در جایگاه ریاست سازمان صدا و سیما مورد مطالبه قرار گیرد و به عنوان دغدغه مدیریت جدید مطرح شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.