چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

شهردار جدید اصفهان در گفتگو با سینماپرس تاکید کرد؛

قاسم زاده: جشنواره فیلم کودک با حداقل هزینه ممکن برگزار شود/ اسراف بودجه به اسم جشنواره کودک هرگز به نفع فرهنگ، سینما، شهر اصفهان و کشور نیست!

علی قاسم زاده شهردار اصفهان

سینماپرس: علی قاسم زاده شهردار جدید شهر اصفهان که طی چند روز اخیر با صدور حکمی از سوی وزیر کشور به این پست منصوب شد به سینماپرس گفت: بنده تازه چند روزی است که مسئولیت شهرداری اصفهان را بر عهده گرفته ام و تعاملات میان مسئولان برگزاری جشنواره فیلم کودک با مسئولان شهرداری اصفهان از مدت ها قبل شکل گرفته بود و از این رو با توجه به زمان اندکی که برای برگزاری جشنواره باقی مانده امکان تغییر چندانی در روند برگزاری این رویداد وجود ندارد اما ما تأکید داریم جشنواره فیلم کودک در این شرایط کرونایی و اقتصادی کنونی کشور با حداقل هزینه ممکن برگزار شود.

شهردار اصفهان در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: دست اندرکاران حوزه های مختلف طی گزارش هایی که اخیراً به بنده داده اند اعلام کردند امسال ما با محصولات خوب و متنوعی در سینمای کودک روبرو هستیم از این رو سعی ما این بود که با اصل جریان برگزاری جشنواره کنار بیاییم و این جشنواره را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: نگرانی ما همواره این بوده که این رویداد با حداقل هزینه های ممکن برگزار شود و ان شاالله برای سال آینده و سال های بعد از آن سیاست گذاری های جدیدی در این حوزه خواهیم داشت تا دیگر شاهد هزینه کردهای زائد و بریز و بپاش و اسراف بودجه های بیت المال در این رویداد فرهنگی نباشیم.

قاسم زاده سپس با تأکید بر اینکه بنده معتقدم برگزاری دورهمی و اسراف بودجه به اسم جشنواره کودک هرگز به نفع فرهنگ، سینما، شهر اصفهان و کشور نیست تصریح کرد: من با هر چیزی که شکل اسراف داشته باشد به صورت جدی و قاطعانه مخالفم و معتقدم اگر قرار است جشنواره ای برگزار شود ما باید روی اصل آن متمرکز شویم.

شهردار اصفهان تأکید کرد: شاخص جشنواره فیلم کودک و نوجوان محصولات آن است که ما باید تنها روی آن تمرکز کنیم و تمامی تلاش خود را به کار ببریم که حواشی و هزینه کردهای جانبی آن به حداقل برسد.

وی خاطرنشان کرد: اصل جشنواره فیلم های کودک و نوجوان باید برای مخاطبان هدفش انگیزه ایجاد کند، باید آثار فاخر در این حوزه تولید شود که تا کودکان و نوجوانان و خانواده های شان بتوانند به راحتی با این آثار ارتباط برقرار کنند و این هدفی است که ما ان شاالله از این پس برای برگزاری جشنواره فیلم کودک در سال های آتی دنبال خواهیم کرد و به شما اطمینان خاطر می دهم که جلوی هرگونه اسراف و زیاده روی در روند برگزاری این رویداد را خواهیم گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.