یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

پروانه معصومی:

هیچوقت به طول نقش اهمیت نداده‌ام و اهمیت نقش برایم مهم بوده است

پروانه معصومی

سینماپرس: یک بازیگر پیشکسوت عرصه بازیگری گفت: من یک بار تجربه ابتلا به کرونا را داشتم و خیلی اذیت شدم اما برای حضور در سریال تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» خودم را به خداوند متعال، قرآن کریم و «امام حسین (ع)» سپردم چراکه مضمون این سریال قرآنی بود و برایم خیلی اهمیت داشت.

به گزارش سینماپرس، پروانه معصومی در گفت‌وگو با میزان پیرامون علاقه شخصی خود به قصه سریال «در کنار پروانه‌ها» گفت: قصه سریال «در کنار پروانه‌ها» قرآنی است از این جهت داستان این مجموعه تلویزیونی برای من خیلی با اهمیت است و با وجود اینکه در شرایط کرونایی کار برایم سخت بود اما یکی از دلایلی که بعد از دو سال قبول کردم در این مجموعه تلویزیونی بازی کنم قصه آن و حضور کارگردان حرفه‌ای آن بود. به هر حال «امام حسین (ع)»، قرآن کریم و ... را نمی‌توان ندیده گرفت. امید داریم با کمک آن‌ها بتوانیم یک عده‌ای را به راه بیاوریم. یک عده زیادی که ظاهرا به راه هستند، اما متاسفانه به بی‌راهه می‌روند.

وی با اشاره به نقش خود در سریال تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» ابراز کرد: اینکه نقش من در سریال «در کنار پروانه‌ها» محوری برایم مهم نیست چراکه من هیچوقت به طول نقش اهمیت نداده‌ام و اهمیت نقش برایم مهم بوده است.

معصومی در همین راستا ابراز کرد: اتفاقا یکی از دوستان چند مدت پیش فیلمنامه‌ای فرستاد و خیلی اصرار داشت من بازی کنم و به او گفتم با حذف این نقش آیا لطمه‌ای به داستان می‌خورد که کارگردان گفت نه و من هم در جواب گفتم چرا باید این نقش را بازی کنم. این درس‌هایی است که به ما برای انتخاب نقش داده‌اند و همیشه معیارم برای انتخاب نقش‌ها همین موضوعات مهم بوده است.

این بازیگر پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون اظهار کرد: من یک بار تجربه ابتلا به کرونا را داشتم و خیلی اذیت شدم اما برای حضور در سریال تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» خودم را به خداوند متعال، قرآن کریم و «امام حسین (ع)» سپردم.

معصومی در همین راستا خاطرنشان کرد: در این روزگار کرونایی که تمام دنیا درگیر ویروس کرونا است فعالیت در حوزه بازیگری آن هم بدون ماسک بسیار مشکل است ضمن اینکه امکان ابتلای مجدد به کرونا برای هر کسی وجود دارد اما من خودم را به قرآن کریم و «امام حسین (ع)» سپردم و دستمزد این سریال برای من هیچ اهمیتی ندارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.