چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

در دوران پساکرونا؛

برادوی فعالیت‌هایش را با «همیلتون» از سر می‌گیرد

اعتراض شماری از بازیگران برادوی مقابل کاخ سفید

سینماپرس: تئاترهای برادوی که از مارس ۲۰۲۰ بسته مانده‌اند و قرار است کارشان را دوباره شروع ‌کنند، دیروز با نمایش «همیلتون» و ۴ نمایش دیگر اولین تجربه خود را در دوران پس از کرونا ثبت کردند.

به گزارش سینماپرس به نقل از یاهو نیوز، تئاترهای برادوی که از زمان شیوع کرونا بسته مانده‌اند، درهایشان را دوباره باز می‌کنند.

در حالی که اندور کومو فرماندار نیویورک در ماه می (اردیبهشت) اعلام کرده بود که تئاترهای برادوی دوباره فعالیت‌های خود را شروع می‌کنند اما سوال‌هایی که درباره کاهش ظرفیت نمایش‌ها و تمرین بازیگران وجود داشت موجب شد تا مالکان تئاترها ماه سپامبر را برای شروع فعالیت‌هایشان انتخاب کنند. صنعت نمایش آمریکا همچنین امیدوار است که با برگزاری مراسم جوایز تونی به انتخاب بهترین‌های فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بپردازد.

شب پیش (۱۴ سپتامبر) اولین نمایشی که کارش را در برادوی شروع کرد نمایش موفق «همیلتون» بود که با سخنان لین مانوئل میراندا کارگردان آن به تماشاگران خوشامد گفت. این نمایش تا ۱۲ مارس ۲۰۲۰ و شروع کرونا در نیویورک روی صحنه بود.

بازگشایی این نمایش بخشی از برنامه‌های بازگشایی تئاترهای برادوی را شب پیش رقم زد. در همین شب «شیر شاه»، «شیکاگو» و ۲ نمایش دیگر از جمله ۵ نمایشی بودند که در اولین شب بازگشایی به مخاطبان خیرمقدم گفتند.

مقامات برادوی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند در صددند تا با ظرفیت کامل کارشان را از سر بگیرند و در عین حال در نهایت امنیت بهداشتی و سلامتی به مخاطبان و نیز کارمندان شان خوشامد بگویند.

در حالی که شماری از نمایش‌ها بلافاصله روی صحنه می‌روند یا ادامه نمایششان را از زمان پیش از کرونا از سر می‌گیرند، برخی دیگر بتدریج روی صحنه می‌روند. «علاءالدین» که سال ۲۰۱۹ برنده جایزه تونی شد از ۲۸ سپتامبر و «کتاب مورمون» که از سال ۲۰۱۱ روی صحنه بوده و از ۵ نوامبر اجراهایش را از سر می گیرد، از جمله این نمایش‌ها هستند.

نمایش موزیکالی با عنوان «دایانا» که درباره پرنسس دایاناست و قرار بود از بهار ۲۰۲۰ اجرا شود نیز از ۲ نوامبر روی صحنه می‌رود. «دختری از شمال کشور» که موزیکالی با اقتباس از ترانه‌ای از باب دیلن است و از ۵ مارس ۲۰۲۰ و درست یک هفته پیش از شیوع کرونا نمایشش را شروع کرده بود نیز ۱۳ اکتبر افتتاحیه مجدد خود را تجربه می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.