یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

سید مسعود اطیابی:

بعید است سینمادارن زیر بار هزینه نمایش فیلم‌هایی بروند که فقط ظرفیت آن‌ها را اشغال می‌کند و مشتری ندارند

مسعود اطیابی

سینماپرس: یک کارگردان سینما گفت: فروش «دینامیت» تاکنون خوب بوده و از آن راضی هستیم، اما اگر شرایط عادی بود و این مشکلات فعلی وجود نداشت، قطعا باید بلیت «دینامیت» ۴ برابر میزان فعلی یعتی ۴۰ میلیارد تومان به فروش می‌رسید.

به گزارش سینماپرس، مسعود اطیابی در گفت‌وگو با میزان پیرامون وضعیت فروش فیلم سینمایی «دینامیت» گفت: با توجه به اوضاع فعلی بیماری کرونا، نبود رقیب جدی و اینکه بسیاری از مردم اطلاع ندارند که سالن‌های سینما باز است، فروش «دینامیت» تاکنون خوب بوده و از آن راضی هستیم، اما اگر شرایط عادی بود و این مشکلات فعلی وجود نداشت، قطعا باید بلیت «دینامیت» ۴ برابر میزان فعلی یعتی ۴۰ میلیارد تومان به فروش می‌رسید.

اطیابی با اشاره به اهمیت اکران فیلم‌های متناسب با ذائقه و پسند مردم بیان کرد: شکی نیست برای رونق سینما حتما فیلم سینمایی با مدیوم خاص آن لازم است و بسیاری از تولیدات اساسا سینمایی نیستند و مخاطب هم جذب آن نمی‌شود. اگر فیلم‌هایی که مردم آن‌ها را می‌پسندند و نسبت به آن‌ها اقبال دارند، نه فقط کمدی بلکه در ژانرهای مختلف اجتماعی، حادثه‌ای و .. بر پرده نقره‌ای اکران شوند می‌توان به آینده سینما امیدوار بود.

این کارگردان سینما در همین راستا ابراز کرد: به نظر می‌رسد پس از این شرایط جدیدی در سینماها ایجاد می‌شود و بعید است سینمادارن زیر بار هزینه نمایش فیلم‌هایی بروند که فقط ظرفیت آن‌ها را اشغال می‌کند و مشتری ندارند. از این به بعد باید توقع اکران فیلم‌هایی را داشته باشیم که قوی‌تر باشند و در پاسخ به نیاز مردم و مخاطبان استاندارد و مناسب و پتانسیل فروش داشته باشند.

وی پیرامون این سوال که آیا شبکه نمایش خانگی رقیب سینما است و باعث کنار زدن سینما می‌شود یا خیر خاطرنشان کرد: نه به نظرم شبکه نمایش خانگی می‌تواند کمک کننده سینما باشد. این روزها هر چیزی که مردم را ترغیب به فیلم دیدن کند و توجه آن‌ها را جلب کند در نهایت به نفع سینما است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.