چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

با انتشار یک پست صورت پذیرفت؛

عقب‌نشینی رئیس هیات مدیره صنف تهیه کنندگان از اظهاراتش/ موسوی: قرار بود خبرنگار قبل از انتشار برایم ارسال کند

غلامرضا موسوی در مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی«آن سوی ابرها»

سینماپرس: سیدغلامرضا موسوی با انتشار یک پست از مطالب منتشر شده در یکی از خبرگزاری ها در قالب مصاحبه وی در دفاع ویژه از فیلم «قصیده گاو سفید» عقب نشینی کرد.

به گزارش سینماپرس رییس هیات مدیره اتحادیه صنف تهیه‌کنندگان با انتشار یک پست عنوان کرد: در پی انتشار گفت و گوی من با خبرگزاری ایلنا، سینماپرس تلاش کرده است به گونه ای دفاع من از فیلم قصیده گاو سفید را به حضور آن در جشنواره اورشلیم که البته گفته و نوشته ام که بدون هماهنگی با ما و توسط پخش کننده دوم، و نه حتی پخش کننده بین المللی فیلم بوده ارتباط دهد. همینجا بگویم که من و آقای صناعی ها و طرف فرانسوی ما تلاش فراوان کردیم فیلم از جشنواره اورشلیم خارج شود معلوم نیست سردبیری سینماپرس که قطعاً با شرایط پخش بین الملل آشنا است، از این روش چه هدفی را پیگیری می کند.

ضمن اینکه این فیلم در بخش مسابقه اصلی یکی از سه جشنواره بزرگ جهان حضور داشته است و باز اینکه فیلم های آقایان مجید مجیدی و اصغر فرهادی و ... هم در اسرائیل به نمایش درآمده است و آنها هم بعد از قرارداد یا حضور از ماوقع خبردار شده اند. من فیلم را بدلیل اهمیتی که به قضاوت می دهد دوست دارم، اگر چه برخی مثل پخش کننده فرانسوی موضوع اصلی فیلم را بخشش می داند.

همینجا لازم است بگویم که هنگام مصاحبه تلفنی با خبرنگار عزیز ایلنا مشغول رانندگی بودم و قرار بود مصاحبه پیاده شده، قبل از انتشار برایم ارسال شود که بدلایلی که نمی دانم چیست، ارسال نشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.