شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶

دوران پساروحانی نطق کانون کارگردانان را هم باز کرد؛

وقتی کانون کارگردانان در پیک پنجم کرونا تازه به صرافت انتقاد افتاد/ کم‌سوادی عامل مقایسه وضعیت کنونی ایران با «روز عاشورا» شد!

کانون کارگردانان سینمای ایران

سینماپرس: در شرایطی که کشور در گیردار مبارزه حداکثری با ویروس کروناست و در عین حال تحریم‌های ویژه غرب را پشت سر می گذارد مشتی جماعت ناآگاه و یا بعضا مغرض نسبت به وقایع موجود دور هم جمع شدند و با سواستفاده از نام کارگردانان سینمای ایران سعی نمودند تا وضعیت کشور را در شرایط بحرانی نشان داده و در ندانم کاری آشکار شرایط کنونی را با روز عاشورا مقایسه کند.

به گزارش سینماپرس، بیش از دوسال است که جهان درگیر کروناست و کشور ما با وجود همه جنایات غرب در تحریم اقلام دارویی همچنان توانسته است روی پای خود بایستد و با تولید اقلام دارویی مختلف به ویژه تولید واکسن‌های بومی، به مواجهه با این ویروس منحوس برود و پیک‌های مختلف کرونا را کنترل سازد با این همه معلوم نیست در این فرایند در غالب چه سناریویی مشتی جماعتی سلبریتی به یکباره احساس خطر نموده و با رفتن دولت روحانی نطق باز کرده و دست گدایی به سوی غرب جنایتکار گشوده است. در این میان طیفی با بهره گیری از اسم صنف کارگردانان سینمای ایران در اقدامی شائبه‌برانگیز با انتشار بیانیه‌ای وضعیت کنونی را با روز عاشورا مقایسه نموده و حاکمیت را متهم به نسل‌کشی مردم ایران نموده است‌.

بیانیه‌کانون کارگردانان بدین شرح است:

کانون کارگردانان طی ماه‌های گذشته مثل خانه سینما و دیگر سینماگران تقاضای واکسیناسیون اهالی سینما را داشت ولی متاسفانه همه این درخواستها با جواب منفی ریاست جمهوری و وزارت بهداشت روبرو شد.

هم اکنون با دیدن شرایط گسترش افسار گسیخته کرونا در جامعه در حالیکه کاملا از عملکردهای مسئولان ارشد و غیرارشد ناامید شده ایم، و علیرغم فداکاری ها و تلاش بی وقفه کادر درمان غیور کشور در ۱۸ ماه گذشته می بینیم که متاسفانه وزیر بهداشت، آقای دکتر نمکی، در این یکسال و نیم دشوار و طاقت فرسا برای مردم بی دفاع ایران، مدام ناکارآمدی خود و مدیرانش را پشت گزافه گوئی های بی پایه و اساس و وعده تولید و توزیع سریع چندین واکسن داخلی و ادعای مدیریت جهانی کرونا پنهان کردند.
کانون کارگردانان سینمای ایران پیش ازین تقاضای واکسیناسیون اهالی سینما را داشت که در دوران سخت کرونا مشغول به کار در فیلم های سینمائی و سریال های نمایش خانگی برای مردم هستند، ولی هم اکنون نگران همه مردم ایران است و امیدوار است در این دوران شور و شو که آمار کشتگان کرونا نشان می دهد که به سرعت به روز عاشورای واقعی فاجعه کرونا نزدیک می شویم، هر چه زودتر مسئولان "سیاسی و سلامت" نظام از خواب خرگوشی بیدار شوند و با واکسیناسیون فوری مردم با هر واکسنی که میتوان وارد و یا تولید کرد و کنترل این شرایط وخیم و دردناک، جلوی نسل کشی مردم ایران را بگیرند.

شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.