چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

در اثری با عنوان «رهاسازی»؛

«بن فاستر» با «ویل اسمیت» هم‌بازی شد

بن فاستر

سینماپرس: بن فاستر در «رهاسازی» آنتوان فوکوآ ساخت اپل به ویل اسمیت پیوست.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، بن فاستر، شارمین بینگوا، گیلبرت اوور و مصطفی شکیر به جمع بازیگران تریلر جدید آنتوان فوکوآ با عنوان «رهاسازی» یا «آزادی» محصول اپل پیوسته‌اند که نقش اصلی آن را ویل اسمیت ایفا می‌کند.

اسمیت نقش شخصیت پیتر را بازی می‌کند، یک برده فراری که با امید سفر به شمال و به آزادی رسیدن از لوییزیانا می‌گریزد. «رهاسازی» با الهام از داستان حقیقی یک برده ساخته می‌شود که خودش را از یک مزرعه برده‌داری در جنوب آمریکا رها می‌کند و به ارتش متحدان می‌پیوندد.

در سال ۱۸۶۳، عکس‌هایی که از پیتر طی بررسی پزشکی ارتش گرفته شده بود در مجله هارپرز ویکلی منتشر شد. یکی از عکس‌ها جای زخم‌های شلاق‌هایی که پیتر خورده بود را روی پشت او نشان می‌داد.

فوکوآ این فیلم بر مبنای فیلمنامه‌ای از ویلیام ان. کولاژ می‌سازد و شرکت خودش یعنی «فوکوآ فیلمز» و شرکت اسمیت یعنی «وست‌بروک اینک» پشتیبان‌های این پروژه هستند که در قراردادی ۱۲۰ میلیون دلاری به اپل فروخته شده است.

در این فیلم فاستر نقش شخصیتی به نام فسل را بازی می‌کند که دنبال برده‌هایی می‌رود که می‌خواهند با فرار کردن به آزادی برسند. بینگا نقش همسر پیتر یعنی دودین را بازی می‌کند و اوور نقش شخصیت گوردون را ایفا می‌کند که برده دیگری است که در کمپ کنار پیتر کار می‌کند.

فاستر تا به حال به خاطر نقش‌هایش در «شش فوت زیر زمین» و «اگر سنگ از آسمان ببارد» برنده جوایز انجمن بازیگران و ایندپندنت اسپیریت شده و برای «ردی باقی نگذار» سال ۲۰۱۸ نامزد دریافت جایزه گاتهام شد. از دیگر فیلم‌های وی می‌توان از «قطار ۳:۱۰ به یوما»، «پیام‌رسان»، «آلفا داگ»، «مکانیک» و «اکس-من: آخرین ایستادگی» نام برد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.