چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان؛

اعلام آمادگی «هاشور» برای مشارکت گسترده‌تر در برگزاری آنلاین «جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان»

جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان

سینماپرس: نشست مشترک بررسی زمینه‌های همکاری بین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان و یک پلتفرم برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، نشست مشترک بررسی زمینه‌های همکاری بین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان و پلتفرم هاشور برگزار شد.

در این نشست که علیرضا تابش مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی و دبیر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و فرزاد آذری‌پور مدیرعامل پلتفرم هاشور حضور داشتند، زمینه‌های همکاری پلتفرم «هاشور» در برگزاری برخط سی‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و طراحی نرم‌افزار کتابخانه ویدیویی اختصاصی برای ایجاد بازار مجازی (آنلاین) دائمی پخش و فروش فیلم‌های سینمایی مورد بررسی قرار گرفت.

تابش برگزاری دوره قبل جشنواره تحت تاثیر شیوع کرونا را با همراهی پلتفرم‌ها و سامانه‌های پخش فیلم در نوع خود بی نظیر دانست و از همکاری‌های پلتفرم هاشور قدردانی کرد.

فرزاد آذری پور مدیرعامل این پلتفرم نیز با اشاره به همکاری گذشته، آمادگی خود را برای مشارکت گسترده‌تر در برگزاری آنلاین جشنواره با توسعه زیرساخت‌ها و به روز رسانی نرم‌افزار، اعلام کرد. ایجاد بازار دائمی برای عرضه فیلم‌های بنیاد سینمایی فارابی و همچنین آرشیو دیجیتالی و کتابخانه ویدیویی اختصاصی بنیاد سینمایی فارابی به صورت ۲ زبانه برای عرضه بهتر محصولات و تولیدات سینمایی در عرصه بین المللی، از دیگر موضوعات این نشست بود.

سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، این جشنواره از ۱۶ الی ۲۱ مهر ۱۴۰۰ برابر با ۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱ با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، در ۲ بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل، برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.