چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

پری امیرحمزه:

رسالت هر بازیگر و هنرمندی خدمت به جامعه و تعالی و رشد و آگاهی دادن است

پری امیرحمزه

سینماپرس: بازیگر سریال «کارآگاه شمسی و دستیارش مادام» گفت: امیدوارم اخباری که منتشر می‌شود صحت نداشته باشد و دوز دوم واکسن کرونا را بتوانم بزنم. من هم شنیدم که کمبود واکسن در کشور وجود دارد و چون باید همان واکسن دوز اول را بزنم کمی نگرانم که نتوانم دوز دوم را تزریق کنم.

به گزارش سینماپرس، پری امیرحمزه در گفت‌وگو با میزان پیرامون فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: از حدود دو سال پیش یعنی زمان شیوع ویروس کرونا در هیچ فیلم و سریالی بازی نکردم و هنوز هم تا عادی شدن شرایط پیشنهاد بازی در هیچ فیلم و سریالی را قبول نخواهم کرد.

وی در همین راستا افزود: آدم ترسویی نیستم، اما نباید ویروس کرونا را دست کم گرفت. مخصوصا حالا که در اخبار می‌خوانیم ویروس جهش یافته کرونا باعث مشکلات بیشتری می‌شود و قدرت سرایت آن بالاتر است. یک سال و شش ماه است خانه‌نشین شدم و خودم را در خانه زندانی کردم و تنها گاهی برای خرید نان آن هم با زدن دو ماسک و استفاده از الکل بیرون می‌روم.

امیرحمزه همچنین گفت: به جز کارهای روزمره و روتین آشپزی، تمیزکاری و ... از کتاب خواندن هیچگاه غافل نبودم و این روزها فرصت بسیار خوبی است تا کتاب‌هایی که مورد علاقه من است را بخوانم. جدیدا کتابی با عنوان «خط سوم» نوشته دکتر ناصرالدین صاحب‌الزمانی را که درباره شخصیت، سخنان و اندیشه شمس تبریزی است را مرتب می‌خوانم. قبل از این وقت نمی‌کردم کامل آن را بخوانم و تنها بخش‌هایی از آن را خوانده بودم و خوشحالم در این روزها با وجود اوقات فراغت با فراغ بال به سراغ این کتاب و کتاب‌های دیگر رفته‌ام.

بازیگر سریال «کارآگاه شمسی و دستیارش مادام» با اشاره به تزریق دوز اول واکسن کرونا بیان کرد: دوز اول واکسن کرونا را از طریق موسسه هنرمندان پیشکسوت زدم و نوبت بعدی آن ۱۰ شهریورماه است. امیدوارم اخباری که منتشر می‌شود صحت نداشته باشد و دوز دوم واکسن را بتوانم بزنم. من هم شنیدم که کمبود واکسن در کشور وجود دارد و چون باید همان واکسن دوز اول را بزنم کمی نگرانم که نتوانم دوز دوم را تزریق کنم.

این بازیگر پیشکسوت در ادامه خاطرنشان کرد: پیش از تزریق واکسن کرونا، کرونا گرفته بودم و خیلی مراقبت کردم پس از آن دو بار آزمایش دادم و هر دوبار منفی بود و خوشبختانه به ریه‌هایم آسیبی نرسیده بود. با اینکه علائم آشکاری، چون سرفه، تب و ... نداشتم، اما حالم خوب هم نبود و خوشبختانه برطرف شد.

پری امیرحمزه با بیان اینکه اگر اسم کسی بازیگر است باید به جامعه خود خدمت کند خاطرنشان کرد: امید دارم با مهار کرونا و عادی شدن شرایط بتوانم در فیلم و سریال قابل قبولی بازی کنم. برای من اهمیت فیلمنامه از هر چیزی بالاتر است و وقتی متن خوب باشد همه چیز درست از آب در می‌آید. گاهی در یک سکانس از یک متن خوب بازی می‌کنی و آن نقش ماندگار می‌شود و در خاطر همه می‌ماند. رسالت هر بازیگر و هنرمندی خدمت به جامعه و تعالی و رشد و آگاهی دادن است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.