سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

به کارگردانی «اصغر توسلی»؛

سری جدید «روزگار جوانی» به پایان تصویر برداری رسید

سریال «روزگار جوانی»

سینماپرس: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» هفته آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش سینماپرس، عوامل تولید فصل سوم سریال «روزگار جوانی» اکنون در یک لوکیشن ثابت در محله نیاوران مستقر هستند و به تازگی محمد الهی مقابل دوربین این سریال به ایفای نقش می‌پردازد.

بیوک میرزایی، آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیر مسعود واعظ و عیسی حسینی از جمله بازیگران «روزگار جوانی» هستن که با همراهی بازیگران مهمان مثل رسول نجفیان، زهرا داود نژاد، لاله صبوری، سیاوش چراغی پور، محمود رضا قدیریان، سولماز حصاری و فرشته آلوسی داستان این سریال را روایت می‌کنند.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی که به قصه زندگی جوانان متولد دهه ۱۳۷۰ و ۱۳۸۰ می‌پردازد، آمده است: پس از گذشت سال‌ها، عباس‌آقا (بیوک میرزایی) تصمیم می‌گیرد که بخشی از خانه مسکونی‌اش را به تعدادی جوان دانشجو اجاره دهد. دانشجویان جدید همسایه عباس‌آقا می‌شوند، بی‌خبر از این که ...

فصل سوم این سریال داستان فصل دوم را ادامه نمی‌دهد و در هر قسمت ماجراهای مستقلی دارد.

بنا بر این گزارش، تولید مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» درگروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی از بهمن ماه ۹۹ شروع شده است و قرار است در ۳۰ قسمت روی آنتن برود.

فصل اول «روزگار جوانی» سال ۱۳۷۷ به تهیه‌کنندگی اصغر توسلی، کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی و نویسندگی اصغر فرهادی روی آنتن شبکه پنج رفت. همچنین فصل دوم این مجموعه در سال ۱۳۷۸به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر توسلی و نویسندگی علی‌اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی برای این شبکه تولید شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.