یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

نایب رییس انجمن بازیگران بدلکاران:

«ارشا اقدسی» از حرفه‌ای های عرصه بدلکاری است/کمی عجیب است که در به تصویر کشیدن این صحنه چنین اتقاقی برای وی افتاده!

ارشا اقدسی

سینماپرس: نایب رییس انجمن بازیگران بدلکاران سینما گفت: سفیر ایران در بیروت پیگیر وضعیت ارشا اقدسی است و منتظر هستیم تا ببینیم بیمارستان «سن جورج روم» می‌تواند اقدامات لازم را برای سلامتی و بهبود وضعیت ارشا اقدسی انجام دهد یا نه.

به گزارش سینماپرس، علیرضا فتحی در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین وضعیت ارشا اقدسی بدلکار سینمای ایران گفت: سفیر ایران در بیروت پیگیر وضعیت ارشا اقدسی است و منتظر هستیم تا ببینیم بیمارستان «سن جورج روم» می‌تواند اقدامات لازم را برای سلامتی و بهبود وضعیت ارشا اقدسی انجام دهد یا نه.

وی در همین راستا ابراز کرد: در صورتی که ببینیم اقدامات لازم و توانایی لازم برای بهبود سلامتی و نجات وی از این وضعیت توسط بیمارستان «سن جورج روم» وجود ندارد یک تیم پزشکی مجهز را برای انتقال این بدلکار عزیز سینمای ایران به بیروت اعزام خواهیم کرد.

نایب رییس انجمن بازیگران بدلکاران سینما خاطرنشان کرد: آنچه که مسلم است ارشا اقدسی از حرفه‌ای های عرصه بدلکاری در کل کشور است و تا کنون تعداد بسیار زیادی ماشین چپ کرده و به کلیه اصول ایمنی برای این کار اشراف صد در صدی دارد کمی عجیب است که در به تصویر کشیدن این صحنه چنین اتقاقی برای وی افتاده و تا زمانی که وی به هوش نیاید و نتوانیم با او صحبت کنیم نمی‌توانیم بفهمیم چه اتفاقی برایش افتاده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.