چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

در پی بروز اختلاف با مدیریت جدید؛

استعفای «امیر مشهدی‌عباس» از مدیرکلی امور سینمایی و تئاتر «کانون»

امیر مشهدی‌عباس

سینماپرس: امیر مشهدی عباس که طی بیش از ۲ سال گذشته به عنوان مدیرکل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کرد، از سمت خود استعفا داد.

به گزارش سینماپرس، امیر مشهدی عباس نویسنده و کارگردان تئاتر و سینمای کودک و نوجوان که بیش از ۲ سال گذشته به‌عنوان مدیرکل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت داشته، درباره استعفای خود از این سمت به مهر گفت: هر کسی خصوصیاتی دارد و همیشه تلاش کرده‌ام که کاری انجام دهم و اگر شرایط مناسب نباشد و من هم کاری از دستم بر نیاید جای خود را به دیگری می‌دهم.

وی تأکید کرد: در اداره کل امور سینمایی و تئاتر کانون خیلی خجالت بچه‌های تئاتر و سینما را کشیدیم و کرونا هم که شرایط را نامناسب‌تر کرد. وقتی مدیران تغییر می‌کنند سلایق نیز تغییر می‌کند، من هم وقتی نتوانم کاری انجام دهم جا را برای نیرویی جدید خالی می‌کنم.

مشهدی عباس با اشاره به اینکه همچنان به عنوان کارمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به فعالیت خود ادامه می‌دهد، یادآور شد: وقتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه‌های مختلف هنری به تولید اثر هنری می‌پردازد لطفی به هنرمندان نکرده زیرا وظیفه کانون است. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بدون هنرمندانی که آثار هنری را تولید می‌کنند، معنا ندارد و در واقع کانون برای هنرمندان است.

این هنرمند عرصه سینما و تئاتر کودک و نوجوان در پایان سخنان خود تصریح کرد: مدیران می‌آیند و می‌روند ولی هنرمندان همیشه هستند، باید باری به هر جهت نباشیم و نگاه جدی تری به این موضوع وجود داشته باشد. در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افراد دلسوز زیاد هستند اما من وقتی ببینم تأثیرگذار نیستم می‌روم و از این رو تصمیم استعفا از مدیرکل سینمایی و تئاتر کانون را گرفتم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.