شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

حسین رفیعی:

یکسری از مشکلات مربوط می شود به افرادی که در زمان مدیریتشان کارهایی باید انجام می دادند و انجام ندادند و همین افراد به شرایط کنونی معترضند

حسین رفیعی

سینماپرس: مجری و بازیگر تلویزیون گفت: مردم خوزستان الان نیاز به آرامش و کمک دارند نه اینکه حرف هایی که هیچ کدام قابل اجرا نیست به آنها زده شود.

به گزارش سینماپرس، «حسین رفیعی» مجری و بازیگر تلویزیون در گفت و گو با فارس گفت: اینکه هم وطنان من الان در شرایط سختی به سر می برند برای همه ما ناراحت کننده است. مخصوصا برای من که سالها در خوزستان کار کردم و مردمش را به طور کامل می شناسم این درد بیشتر است.

رفیعی افزود: همیشه در بحث مدیریت عده ای مدیریت بخش هایی را به عهده می گیرند که شاید درباره خیلی از مشکلات صورت مسئله را پاک کنند. یکسری از مشکلات مربوط می شود به افرادی که در زمان مدیریتشان کارهایی باید انجام می دادند و انجام ندادند و همین افراد به شرایط کنونی معترضند و می گویند مشکلات خوزستان زیاد است.

این بازیگر ادامه داد: سالها پیش مردم روستای ابراهیم آباد در اطراف اراک قناتی ایجاد کردند که یک روزی به مشکل کمبود آب برنخورند. اما با وجود اینکه شیرین ترین و پر آب ترین رودخانه از کنار خوزستان عبور می کند ما هنوز هم شاهد این مشکلات در این منطقه هستیم.

رفیعی در ادامه نیز گفت: یک زمانی باید خوزستان را مدیریت می کردند و این کار را انجام ندادند و امروز هیچ کدام از این آدم ها نیستند و باید بیایند و جواب مردم خوزستان را بدهند. این مشکل فقط در خوزستان نیست بلکه در سیستان و بلوچستان و اطراف جازموریان هم وجود دارد.

وی ادامه داد: در این چند سال اخیر سیل های بسیاری را شاهد بودیم اما سوالم اینجا است که چرا حوضچه های مناسب برای این کار در نظر نگرفتیم!؟ هیچ کدام از این حرف ها مشکل مردم خوزستان را حل نمی کند. الان مردم خوزستان نیاز به حمایت همه مردم ایران دارند و فکر می کنم خیلی از هنرمندان و مسئولین نیز کمک هایی کردند. در هر صورت اتفاقی افتاده و این روزها هم قطعا می گذرد و ماندگار نیست، اما هرچقدر تنش ها بیشتر شود و شرایط برای مردم خوزستان سخت تر شود قطعا ضرر آن برای مردم خوزستان خواهد بود.

این مجری افزود: الان زمان این است که اگر کسی واقعا توان کمک کردن دارد کمک کند اما اگر کسی نمی تواند کمک کند و از دور نمی تواند نسخه های غیر قابل اجرا بنویسد کمک نکند. مردم خوزستان الان نیاز به آرامش و کمک دارند نه اینکه حرف هایی که هیچ کدام قابل اجرا نیست به آنها بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.