جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

داریوش ارجمند:

مردم جنوب اسوه استقامت هستند/اغتشاشگران همیشه هستند و حضورشان در ماجرای خوزستان اهمیتی ندارد و راه به جایی نمی برند

داریوش ارجمند

سینماپرس: داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: اغتشاشگران همیشه هستند و حضورشان در ماجرای خوزستان اهمیتی ندارد و راه به جایی نمی برند و مردم این مملکت بیدی نیستند که با این بادها بلرزند.

به گزارش سینماپرس، «داریوش ارجمند» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت و گو با فارس، گفت: خدا باید مشکل مردم خوزستان را با فرستادن باران حل کند. خوزستان سرزمینی بود که تشنگی نداشت و در حق این مردم کوتاهی کردند.

وی با اشاره به حضور اغتشاشگران در خوزستان عنوان داشت: آنها همیشه هستند از زمانی که کارگردان ما در خارج از کشور جایزه گرفته و سوال های خنده دار از وی پرسیدند تا امروز و ماجرای خوزستان بوده اند. اینها با خود من این معامله را کردند و حضورشان در ماجرای خوزستان اهمیت ندارند و راه به جایی نمی برند و مردم این مملکت بیدی نیستند که با این بادها بلرزند.

ارجمند گفت: البته صحبت هایم به این معنی نیست که نباید به فکر مردم خوزستان بود و من نوکر مردم خوزستانم. هشت سال این مردم در خط مقدم جبهه از کشور دفاع کردند و الان باید دولت همه تلاش و نیرو و بودجه اش را بگذارد که تشنگی را از این استان برطرف کند اما باید مراقب باشند دشمنان به آنها لطمه نزنند.

این بازیگر در پایان گفت: مردم خوزستان هشت سال مردم ایران را در جنگ دلداری دادند و روز و شب روی سرشان بمب می ریخت و زندگی شان مختل شده بود. اما آنها ایستادند و به ما روحیه دادند. من چطور به این مردمی که اسوه صبر و استقامت، جنگندگی و حفاظت از این سرزمین هستند روحیه بدهم؟ امیدوارم که مسئولان هرچه سریع تر مشکلات این مردمان شریف و صبور و دوست داشتنی را به شکل ریشه ای حل کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.