یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری؛

نامزدهای مرحله دوم بخش «فیلم کوتاه» مسابقه کانون معرفی شدند

مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان کانون

سینماپرس: اسامی نامزدهای مرحله دوم بخش «فیلم کوتاه» پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سوی دبیرخانه مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، هیات داوران مرحله دوم بخش «فیلم کوتاه» پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان متشکل از بیژن میرباقری، ‌سعید پوراسماعیلی‌ و رقیه توکلی از میان ۴۱ اثر برتر مرحله اول این مسابقه ۱۰ فیلمنامه را به عنوان نامزد مرحله دوم معرفی کردند.

بر اساس این خبر فیلمنامه‌های «سوت» اثر جاوید سبحانی و «زمین ساز» نوشته‌ حدیثه کرمی هر ۲ از استان البرز، «مرد حلبی» به نویسندگی گیتی باقری از قزوین و «زنگ آخر» اثر علی محمدی‌حاجی از مازندران به عنوان نامزدهای مرحله دوم بخش «فیلم کوتاه» پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان انتخاب شدند.

در همین حال فیلمنامه‌های «خط مقدم» نوشته‌ سعید سراج، «دوقلوهای قهرمان» اثر فرزانه شبانی، «من علی سنتوری‌ام» از نسرین محمدپور، «هوتگ» به نویسندگی نیاز اسماعیل‌پور، «تردست» اثر مشترک نگار عباس‌پور و فرشاد رضایی و «دوچرخه» نوشته‌ مریم الهامیان همگی از تهران به عنوان دیگر نامزدهای مرحله دوم این بخش از سوی هیات داوران معرفی شدند.

پنجمین مسابقه‌ فیلمنامه و نمایشنامه‌ کودک و نوجوان کانون در ۲ مرحله برگزار شد به ‌گونه‌ای که ابتدا طرح‌های ارسالی با توجه به شرایط مسابقه بررسی و انتخاب شدند و در مرحله دوم صاحبان آثار برتر یک ماه فرصت داشتند تا نسخه اصلی اثر خود را برای داوری پایانی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.