شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴

با برنامه «سینمای ایرانی»؛

«سیانور» به «هیسپان تی وی» می‌آید

پوستر سیانور

سینماپرس: برنامه «سینمای ایرانی» این هفته فیلم سینمایی «سیانور» را با حضور بهروز شعیبی کارگردان، مسعود احمدیان نویسنده و سید محمود رضوی تهیه‌کننده اثر برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی معرفی و بررسی می کند.

به گزارش سینماپرس، «سینمای ایرانی» با اجرای اسوالدو کانالز که هر هفته با انتخاب یک فیلم ایرانی و دعوت از عوامل آن، به نمایش و بررسی اثر برای مخاطبان خود می پردازد، در این قسمت فیلم سینمایی «سیانور» را برگزیده و برای نفد و بررسی آن، با بهروز شعیبی کارگردان، مسعود احمدیان نویسنده و سید محمود رضوی تهیه‌کننده این اثر گفت‌وگو می کند. مخاطبان شبکه هیسپان تی وی در پایان برنامه به تماشای این فیلم ایرانی خواهند نشست.

داستان این فیلم درباره گروهک‌ منافقین در دهه پنجاه در ایران و افرادی است که در آن زمان در دل این گروه سازمان یافته فعالیت می کردند. بازیگرانی چون مهدی هاشمی، هانیه توسلی، پدرام شریفی، بهنوش طباطبایی، بابک حمیدیان، بهروز شعیبی، حامد کمیلی، اتیلا پسیانی، رضا مولایی، فرزین صابونی و فریدون محرابی در فیلم سینمایی «سیانور» به ایفای نقش پرداخته اند.

برنامه «سینمای ایرانی» (Cine Iraní )به تهیه کنندگی و کارگردانی فهمیه اسماعیل پور، از جمله برنامه های پربیننده شبکه اسپانیایی زبان تلویزیون است که معرفی قابلیت های سینمای ایران و سینماگران ایرانی را در دستورکار دارد. این برنامه امروز شنبه ۱۹ تیر ماه ساعت ۱۹:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه هیسپان تی وی می رود و بازپخش آن در ساعت های ۱۰:۳۰ و ۲۲:۳۰ روز یکشنبه برای اسپانیایی زبان های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.