سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

مدیر پردیس سینمایی آزادی:

کدام مشاغل در تهران تعطیل شدند که سینماها بسته شوند!

سالن سینما؛ گیشه؛ فروش بلیط؛ کرونا

سینماپرس: مدیر پردیس سینمایی آزادی گفت: کدام مشاغل در تهران تعطیل شدند که سینماها بسته شوند. در همین شرایط مترو، اتوبوس، فروشگاه‌ها و ... پر از جمعیت است و هیچ شغلی تعطیل نشده است.

به گزارش سینماپرس، سجاد نوروزی در گفت‌وگو با میزان گفت: همیشه اعلام کرده‌ایم که سینماها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی محیطی امن برای همه مردم ما هستند. سالن‌های پردیس آزادی با ظرفیت ۵۰ درصدی هیچگونه خطری برای تماشاگران ندارد. سالن ۷۰ نفره با ارتفاع سقف ۹ متر و تهویه مناسب هوا و ضدعفونی مکرر هیچ مشکلی را برای شهروندان ایجاد نمی‌کند.

وی پیرامون ورود تهران به وضعیت قرمز کرونایی و عدم تعطیلی پردیس سینمایی آزادی بیان کرد: کدام مشاغل در تهران تعطیل شدند که سینماها بسته شوند. در همین شرایط مترو، اتوبوس، فروشگاه‌ها و ... پر از جمعیت هستند و هیچ شغلی تعطیل نشده است. البته ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز دستورالعمل جدیدی مبنی بر تعطیل شدن سینماها صادر نکرده است و در صورت این اتفاق تابع تصمیمات هستیم.

مدیر پردیس سینمایی آزادی با اشاره به میزان استقبال از سینما آزادی ابراز داشت: نمی‌توان گفت استقبال خیلی بالایی شده، اما شرایط بهتر از قبل است و در برخی سانس‌ها سالن سینما با ظرفیت ۵۰ درصدی تقریبا پر می‌شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: سینما آزادی همچنان باز است و به فعالیت خود ادامه می‌دهد. امیدورام هرچه زودتر شرایط کرونایی تهران و سایر استان‌ها عادی و مردم با دغدغه کمتری به سینماها بیایند. تاکید می‌کنم اولویت ما سلامتی مردم است و سینما مکانی امن برای تفریح خانواده‌هاست و همواره کلیه پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.