سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

برای مرحله دوم؛

معرفی نامزدهای بخش پویانمایی مسابقه کانون پرورش فکری

مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان کانون

سینماپرس: اسامی نامزدهای مرحله دوم بخش پویانمایی مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، هیأت داوران بخش پویانمایی پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری اسامی نامزدهای مرحله دوم این رویداد هنری را اعلام کرد.

معین صمدی، حمیدرضا حافظی و حامد جعفری اعضای هیات داوران بخش پویانمایی از میان ۱۹ اثر برتر مرحله اول این مسابقه ۹ فیلمنامه را به عنوان نامزد برای مرحله دوم معرفی کردند.

در این بخش فیلمنامه‌های «یک جای دور» نوشته عباس قدیرمحسنی، «دنیای من» اثر علی نیک‌خصال، «کران» از مونا عبداله‌شاهی، «زنبور عسل» به نویسندگی فرنوش رضایی‌درجی، «قصه‌های شیشه‌ای» اثر بهاره ماهوتی‌زرعی و «َنقلِ سیاه گالش» نوشته نیاز اسماعیل‌پور همگی از تهران به عنوان نامزد مرحله دوم پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان از سوی هیات داوران انتخاب شدند.

در همین حال فیلمنامه «نیلگون» از پریسا الیاسی و «سفر آبان» نوشته نوید ایزدیار هر ۲ از استان البرز و «خرگوش و تمساح» به نویسندگی عطیه آقاحسینی از سمنان به‌عنوان دیگر آثار نامزد مرحله دوم بخش پویانمایی این مسابقه اعلام شده است.

پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان در ۲ مرحله صورت گرفت، ابتدا طرح‌های ارسالی با توجه به شرایط مسابقه بررسی و انتخاب شد و در مرحله دوم صاحبان آثار برتر یک ماه فرصت داشتند تا نسخه اصلی اثر خود را برای داوری پایانی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.