دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

مدیرعامل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

کانون یک سازمان انسان محور است و تمام سرمایه آن نیروی انسانی است/بیشترین تمرکز باید روی رشد نیروهای انسانی قرار گیرد

مهدی علی‌اکبرزاده

سینماپرس: مدیرعامل کانون در آیین معارفه و تکریم معاون توسعه و مدیریت منابع و مدیر کل امور مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر رشد نیروهای انسانی این مجموعه به عنوان مهم‌ترین اولویت‌های سازمانی تاکید کرد.

به گزارش سینماپرس، مهدی علی‌اکبرزاده در این آیین با تاکید بر این موضوع گفت: به اعتقاد من کانون باید نیروهای مورد نیازش را خودش تربیت کند و حتی می‌تواند نیروی انسانی کارآمد خود را در اختیار دیگر نهادهای کشور هم قرار دهد.
وی با اشاره به این‌که وظیفه کانون در کشور منحصر به فرد است یادآور شد، محصولات کانون مورد تایید خانواده‌هاست و مرغک آن نشان شادابی، عاطفه و زندگی است.
مدیرعامل کانون با بیان این‌که «ما همه سربازان این نظام هستیم» افزود: به هر کدام از ما ماموریتی محول شده که باید تا زمانی‌که در آن قرار داریم وظایف‌مان را خوبی انجام دهیم و تلاش کنیم در کنار هم هویت پیدا کنیم.
او همچنین خاطرنشان کرد؛ باید تلاش کنیم با نگاه همراه با تجربه، دانش، تخصص و ایمان به وظیفه ذاتی کانون بیشتر بپردازیم.

کانون یک سازمان انسان محور است و تمام سرمایه آن نیروی انسانی است/بیشترین تمرکز باید روی رشد نیروهای انسانی قرار گیرد
علی‌اکبرزاده بار دیگر بر اهمیت مراکز ورویکرد مربی محوری در فعالیت‌های کانون تاکید کرد و اظهار داشت؛ تامین نیازهای مربیان به‌عنوان سربازان خط مقدم فعالیت‌های فرهنگی باید در اولویت‌ها قرار گیرد و تلاش کنیم در امور اداری غرق نشویم و انگیزه‌های آن‌ها را بالا ببریم، از این راه، بهره‌ نهایی نصیب کودکان و نوجوانان خواهد شد.
‌وی در ادامه ضمن قدردانی از معاون سابق توسعه و مدیریت منابع کانون ابراز داشت: تلفیق وظایف کانون با وظیفه اداری بسیار مهم است و امیدواریم با همکاری و تلاش تمامی مدیران و کارکنان کانون مسائل و مشکلات مرتفع شود.

مدیرعامل هم‌چنین ماموریت معاونت توسعه کانون را بسیار با اهمیت دانست و گفت: برنامه‌ریزی و تنظیم بودجه، جذب نیروی انسانی، مدیریت هزینه‌ها و درآمدها از جمله مباحث مهم این بخش است.

کانون یک سازمان انسان محور است و تمام سرمایه آن نیروی انسانی است/بیشترین تمرکز باید روی رشد نیروهای انسانی قرار گیرد
او ادامه داد درآمدزایی اگرچه برای کانون بسیار با اهمیت است اما باید مراقب باشیم وظایف و ماموریت‌های اصلی این مجموعه فدای درآمدزایی نشود.
وی همچنین خاطر نشان کرد ماهیت کانون یک شرکت دولتی است و برای درآمدزایی نیز نیازمند همکاری و تعامل بخش‌های مختلف تولید و فرهنگی هستیم.
در این مراسم هادی یوسف‌زاده معاون جدید توسعه و مدیریت منابع کانون نیز ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل گفت: امیدوارم با حضورم در این مجموعه بتوانم منشاء اتفاق‌های خوب باشم.
یوسف‌زاده پیش از این مدیرکل امور مالی و ذیحساب کانون و پیشتر مدیرکل کانون استان آذربایجان شرقی بود.

کانون یک سازمان انسان محور است و تمام سرمایه آن نیروی انسانی است/بیشترین تمرکز باید روی رشد نیروهای انسانی قرار گیرد
مهدی مشفق معاون سابق توسعه و مدیریت منابع کانون نیز در این آیین ضمن قدردانی از نگاه مدیرعامل و آرزوی موفقیت برای معاون جدید گفت: انتخاب معاون توسعه و مدیریت منابع از بدنه کانون می‌تواند فرصتی برای رشد این مجموعه باشد چرا که کانون یک سازمان انسان محور است و تمام سرمایه آن نیروی انسانی است و بیشترین تمرکز باید روی رشد نیروهای انسانی قرار گیرد.
لیلا کمالی مدیرکل امور مالی و ذیحسابی جدید کانون نیز از اعتماد مدیر عامل قدردانی و اظهار امیدواری کرد با حضور خود در این مدیریت گام‌های خوبی برای تحقق اهداف کانون و رسیدن به جایگاه اصلی آن بردارد.
در این آیین که با حضور مشاور عالی مدیرعامل، معاون تولید، سرپرست معاونت فرهنگی، مدیران کل ارزیابی عملکرد رسیدگی به شکایات، منابع انسانی و پشتیبانی، دفتر مرکزی حراست، برنامه و بودجه، سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری و مسوول دفتر حقوقی کانون روز ۶ تیر۱۴۰۰ در دفتر مدیرعامل برگزار شد، حکم معاون و مدیرکل جدید به آن‌ها اعطا شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.