شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸

روی آنتن شبکه دو؛

امشب «دست در دست» میزبان حمیدرضا برقعی می‌شود

برنامه دست در دست

سینماپرس: برنامه شبانگاهی «دست در دست» به مناسبت دهه کرامت و نزدیک شدن به میلاد حضرت امام رضا (ع) میزبان سیدحمیدرضا برقعی نویسنده و شاعر جوان آئینی می‌شود.

به گزارش سینماپرس، برنامه «دست در دست» شنبه ۲۹ خرداد با حضور سیدحمیدرضا برقعی خالق سه مجموعه شعر و نویسنده سه کتاب روی آنتن می رود.

آنچه موجب تمایز آثار برقعی با دیگر شاعران جوان آیینی‌سرای هم نسل اوست، اقبال عمومی اشعار او نزد مخاطب عام و مقبولیت آثارش نزد متخصصان و منتقدان عرصه شعر است.

برنامه «دست در دست» به مناسبت دهه کرامت به صورت جُنگِ شاد شبانه و با موضوعات مرتبط با عِرق و عزت ملی به مدت ۱۰ شب روانه آنتن شده و با مهمانانی ویژه به گفتگو می‌پردازد. همچنین موشن ‌گرافی‌ها و گزارش‌هایی با موضوعات مرتبط از دیگر بخش‌های این برنامه است که پخش خواهد شد.

«دست در دست» یک شب‌نشینی و دورهمی است که مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده، نخبگان جوان و نیروهای جهادی دور یک میز کنار هم قرار می‌گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه‌های اصلی مردم، کرونا و ... با هم گفتگویی را پیش می‌برند.

«دست در دست» کاری است از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و اجرای سیاوش عقدایی که ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.