شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

روی موج رادیو سلامت؛

آموزش راهکارهای کنترل خودزنی در نوجوانان

رادیو سلامت

سینماپرس: رادیو سلامت در قالب برنامه «مثبت ۱۲» و با حضور کارشناسان به موضوع خودزنی در نوجوانان می‌پردازد و راهکارهای کنترل این موضوع را به والدین آموزش می‌دهد.

به گزارش سینماپرس، فاطمه بی تقصیر تهیه کننده «مثبت ۱۲» درباره این برنامه توضیح داد: برنامه «مثبت ۱۲» از تولیدات گروه سلامت روان رادیو سلامت، ۳۱ خرداد ماه ساعت ۱۶:۳۰ پخش می‌شود. گاهی والدین با این موضوع روبرو می‌شوند که نوجوان شان در مواجهه با مشکلات خودزنی می‌کنند. به همین دلیل ما در برنامه «مثبت ۱۲» به والدین آموزش می‌دهیم که هم با دلایل این اتفاق آشنا شوند و هم اینکه راهکارهای کنترل خودزنی را یاد بگیرند.

وی ادامه داد: این برنامه با حضور مهسا ساداتی روانشناس کودک و نوجوان پخش می‌شود. موضوع برنامه «مثبت ۱۲» که پنجم تیر ماه روانه آنتن می‌شود، نوجوانان و کنترل هیجان است. هفتم تیر ماه به موضوع نوجوانان و نگرانی و ترس از آینده (تحصیل و شغل) اختصاص دارد. کارشناس این ۲ روز نیز مهسا ساداتی است. برنامه «مثبت ۱۲» مختص والدینی است که فرزند نوجوان دارند و به آنها آموزش‌های لازم درباره رفتارهای نوجوانان داده می‌شود.

بی تقصیر در پایان عنوان کرد: این برنامه روزهای شنبه و دوشنبه ساعت ۱۶:۳۰ از گروه بهداشت و روان رادیو سلامت روانه آنتن می‌شود. والدین می‌توانند اگر سوالی درباره نوجوان شان دارند در زمان پخش برنامه پیامک بدهند تا آنچه که لازم است درباره نوجوان شان بدانند، آموزش ببینند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.