شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

ثبت نام کارگردان «پدرخوانده»؛

«فرانسیس فورد کاپولا» در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ستاره‌دار شد

فرانسیس فورد کاپولا

سینماپرس: پیاده‌روی مشاهیر هالیوود به فرانسیس فورد کاپولا و بازیگران جدیدی مثل جیسون موموآ و مایکل بی جردن ستاره می‌دهد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از اسکرین رنت، لیستی از افراد سرگرمی ساز که در سال ۲۰۲۲ در پیاده روی مشاهیر هالیوود ستاره دریافت می‌کنند، اعلام شد. اتاق بازرگانی هالیوود، سازمانی است که انتخاب می‌کند چه کسی این افتخار را دریافت کند. پیاده روی مشاهیر هالیوود با توجه گردشگران زیادی که برای دیدن ستارگان متعلق به افراد مشهور به این مکان جذب می‌شوند، به یکی از مورد استقبال‌ترین مناطق هالیوود تبدیل شده است.

افرادی که برای دریافت ستاره در پیاده روی مشاهیر هالیوود انتخاب شده اند، در بخش‌های مختلفی مثل فیلم‌های سینمایی، تلویزیون، اجرای زنده، رادیو و ورزش فعالیت کرده اند. در بخش فیلم‌های سینمایی تعداد افراد بیشتری معرفی شده اند. هر شخصی که برای دریافت ستاره انتخاب شده، باید مبلغ ۵۰ هزار دلار بپردازد و می‌تواند تاریخی را برای برگزاری این رویداد انتخاب کند. البته آن‌ها فرصت محدودی دارند و دو سال بعد از معرفی اگر تاریخی را تعیین نکنند، انتخاب آن‌ها لغو خواهد شد.

سایت رسمی پیاده روی مشاهیر هالیوود نام این افراد را که برای سال ۲۰۲۲ است، معرفی کرده. طبق معمول هنوز تاریخ دقیقی برای مراسم ستاره‌ها انتخاب نشده چرا که برگزاری چنین رویدادی همیشه ۱۰ روز قبل از برگزاری اعلام می‌شود.

برای سال ۲۰۲۲، مجموعاً ۳۸ نفر برای دریافت ستاره انتخاب شده اند که در بین آن‌ها نام فرانسیس فورد کاپولا کارگردان سه گانه «پدرخوانده» و مکالی کالکین بازیگر «تنها در خانه» دیده می‌شود. دیگر شخصیت‌های سینمایی که در این لیست حضور دارند شامل مایکل بی جردن، جیسون موموا، فرانسیس فورد کاپولا، ویلم دفو، سلما هایک، جیمز هونگ، هلنا هانت، رجینا کینگ، ری لیوتا، ایوان مک گرگور، آدام مک کی، تسا تامپسون و کری فیشر می‌شود. کری فیشر که حدود ۵ سال پیش درگذشت از معدود افرادی است که پس از مرگش این ستاره را دریافت می‌کند. پیش از این افرادی مانند بروس لی، جان بلوشی، کریس فارلی و توشیرو میفونه پس از مرگشان ستاره‌ای به آن‌ها اعطا شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.