شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

فریبا نادری:

بازیگری تنها شغلی در دنیا است که در هنگام کار کردن مجاز به استفاده از ماسک نیست

فریبا نادری

سینماپرس: بازیگر مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» گفت: با احترام به کادر درمانی که در این مدت زحمات بسیاری کشیدند و بی‌وقفه کار کردند؛ فکر می‌کنم بازیگران هم همانند کادر درمان جزو مشاغل پر خطری هستند که باید در اولویت زدن واکسن قرار بگیرند.

به گزارش سینماپرس، فریبا نادری در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: مشغول بازی در یک فیلم سینمایی هستم و فعلا نمی‌توانم بیشتر از این پیرامون این پروژه صحبت کنم، قبل از این پیشنهاداتی دیگری هم داشتم که بخاطر احتیاط قبول نکرده بودم.

وی در همین راستا ابراز کرد: برای بازی در دو سریال قرارداد بسته بودم با این شرط که قبل از شروع فیلمبرداری از طرف تهیه‌کننده واکسن کرونا برای عوامل به ویژه بازیگران تهیه و تزریق انجام شود. در نهایت تهیه‌کننده نتوانست واکسن تهیه کند و از بازی در آن‌ها انصراف دادم. فیلم‌های سینمایی از این جهت که مدت زمان کمتری تصویربرداری‌شان طول می‌کشد برای کار کردن بهتر هستند، اما سریال‌ها قاعدتا مدت زمان بیشتری را برای ساخت می‌طلبند و به طبع ریسک بالاتری هم دارند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «ستایش» با تاکید بر این موضوع که کار کردن در شرایط کرونایی بسیار سخت است پیرامون رعایت پروتکل‌های بهداشتی عوامل در پشت صحنه آثار سینمایی و تلویزیونی بیان کرد: عوامل پشت صحنه همگی سر کار ماسک دارند و ما بازیگران امکان ماسک زدن حین بازی را نداریم. قطعا استرس ابتلا به کرونا برای ما بازیگران بیشتر از بقیه است، ولی با وجود تمامی این مسائل نمی‌شود که کار نکرد. از شروع ویروس کرونا تنها یک فیلم سینمایی با مسعود کیمیایی کار کردم و هم اکنون هم سر این پروژه هستم. در مدت دو سال تنها ۱۶ روز کار کردم، ولی ناچارم و باید کار کنم.

وی پیرامون ضرورت تزریق واکسن کرونا برای بازیگران تاکید کرد: با احترام به کادر درمانی که در این مدت زحمات بسیاری کشیدند و بی‌وقفه کار کردند، فکر می‌کنم بازیگران هم مانند کادر درمان جزو مشاغل پر خطری هستند که باید در اولویت زدن واکسن باشند.

فریبا نادری با اشاره به اولویت قراردادن بازیگران در زمان‌بندی واکسیناسیون خاطرنشان کرد: بازیگران در حین دیالوگ گفتن و مقابل دوربین باید ماسک خود را بردارند و این واقعیت است که بازیگری تنها شغلی در دنیا است که در هنگام کار کردن مجاز به استفاده از ماسک نیست و بازیگران نباید ماسک بزنند. به غیر از آن تمامی گروه‌های شغلی در مدت انجام وظیفه می‌توانند و باید ماسک بزنند، اما این امکان برای بازیگران مهیا نیست. در این شرایط بهتر است بازیگران در زمان‌بندی واکسیناسیون در اولویت قرار بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.