سه‌شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

انتظارات هنرمندان از رئیس جمهور در حوزه فرهنگ و هنر/۹

باقربیگی: امیدوارم دولت آینده دیواری که بین مردم و مسئولان کشیده شده را بردارد/ به داد معیشت هنرمندان بیکار و درمانده برسید!

مهدی باقربیگی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: مهدی باقربیگی بازیگر سینما و تلویزیون در پی برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص انتظارات خود از رئیس جمهور در حوزه فرهنگ و هنر گفت: متأسفانه سال ها است دیواری بزرگ بین مردم و مسئولان کشیده شده و مردم اعتماد خود را نسبت به مسئولان دولت از دست داده اند و امیدوارم دولت آینده با عملکردی نیکو هرچه سریع تر دیواری که بین مردم و مسئولان کشیده شده را بردارد و ما شاهد رشد و شکوفایی کشور در تمامی حوزه ها و زمینه ها باشیم.

بازیگر فیلم های سینمایی «پاستاریونی» و «نان و شعر» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: ورزشکاران، قهرمانان ملی و هنرمندان در طول تاریخ همواره بین مردم حرمت داشتند و در اکثر مواقع مردم تصمیمات خود را از روی نظر و سلیقه این افراد گرفته اند از این رو دولت جدید می تواند برای برداشتن دیوار بی اعتمادی بین مردم و دولت از کاتالیزور هنرمندان و ورزشکاران مطرح و محبوب بهره گیری کند.

وی ادامه داد: کشور امروزه بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد، همدلی و یکپارچگی است و امیدوارم تلاش مسئولان دولت جدید در راستای تحقق این اهداف مهم و ارزشمند باشد تا ان شا الله بتوانیم در تمامی عرصه ها شاهد افتخارآفرینی کشورمان باشیم.

باقربیگی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به مشکلات و معضلات متعدد هنرمندان طی سال های اخیر اظهار داشت: بنده از یکایک مدیران و مسئولان دولت به ویژه افرادی که اداره امور فرهنگی و سینمایی کشور را در دست می گیرند تقاضا دارم که به داد معیشت هنرمندان بیکار و درمانده برسید! بسیاری از هنرمندان مطرح و نامدار ما این روزها شرایط زندگی خوبی ندارند و مدیران فرهنگی باید تمام تلاش خود را به کار ببرند تا هنرمندان بتوانند از حداقل امکانات بهره مند شده و دغدغه تأمین معاش روزانه شان را نداشته باشند.

این سینماگر در خاتمه این گفتگو افزود: البته ما هنرمندان را نباید از عموم مردم جدا کنیم؛ هنرمندان هم بخشی از افراد جامعه هستند و بی تردید اگر امکانات و مواهبی وجود دارد باید از سوی یکایک مسئولان دولت در اختیار عموم افراد جامعه قرار بگیرد تا ان شاالله همه بتوانیم روزهای خوبی را تجربه کرده و دیگر شاهد این همه نابسامانی نباشیم.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.